Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2023-01-19 av Anonym.
Hot, trakasserier och inbrott inför WakeUpConference
"Återigen har djupastatens lakejer verkat för att försöka skrämma och hota..."

https://youtu.be/HEIv1VLpxNs

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2023-01-20 av Anonym
"Återigen har djupastatens lakejer verkat för att försöka skrämma och hota..."

https://youtu.be/HEIv1VLpxNs
Kan WakeUpConference vara omedveten "kontrollerad opposition"?
Huldah
#2. Publicerat 2023-01-21 av Huldah
Kan WakeUpConference vara omedveten "kontrollerad opposition"?
Inget konstigt. Vi står inför den största vedermödan enligt Jesus. Jag anser att det är viktigast att predika de goda nyheterna om Guds rike, Matt 24:14.
Vi måste gå igenom värsta eländet, innan Guds rike tar makten med den segrande kungen Jesus Kristus!
Anonym
#3. Publicerat 2023-02-06 av Anonym
"Expo besökte WakeUpConference och skriver helt grundlöst att "globalister" tydligen är ett högerextremt kodord för "judar". Och fast jag är helt politiskt ointresserad och aldrig ens använder mig av termen "globalister", så lyckades Expo ändå applicera och associera bägge epiteter med mig. För direkt efter det så började de skriva att jag framställer "finansstarka judar" som "roten till allt ont". Jag fick verkligen tänka efter här vad de faktiskt refererade till. Jag förmodar att artikelförfattaren lösaktigt baserar detta på att jag nämnde Rothschilds som en inflytelserik familj - precis som så många andra icke-judiska familjer jag nämnde i samma presentation. Ett väldigt desperat sätt att töja och förvrida sanningen på. Det är också väldigt märkligt att de samtidigt totalt väljer att ignorerar hela första sektionen där jag till största del spenderar min tid åt att ge flertal kängor åt nazismen.

Eftersom min presentation egentligen handlade om "filantroper" som gömmer sig bakom skattefria stiftelser för att finansierar internationella organisationer och universitet för att stötta en dold agenda, så skulle jag kanske även ha nämnt att Expo är finansierade av 'Open Society Foundation'?"