Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2022-12-31 av Anonym.
Hej då!
Jag har tänkt fram och tillbaka och kommit fram till att jag lämnar sajten av flera anledningar. Så mycket osämja och bråk men framförallt en admin som tillåter bedragare som inte bryr sig ett skvatt om oss. Jag kan inte finnas på en sida som har en sådan dålig admin som denna!

Trådarna är fulla av bråk och är aldrig uppbyggliga på något vis. Blir bara nedstämd och deprimerad av att läsa. Jag vill inte må dåligt så jag lämnar er och låter admin fortsätta suga pengar ur användarna.

Hoppas ni får ett bra 2023!
Herrens välsignelse till er.

Hej då *vinkvink*


Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2022-12-31 av Anonym
Jag har faktiskt gått och tänkt liknande ang. sidan och hur den sköts sen igår när jag läste att två seriösa användare varnats, inlägg raderats och en hel tråd raderats/censurerats. Då tappar man lusten att bidra ekonomiskt till denna sida. Får se hur länge jag blir kvar.

Samtidigt vill jag träffa en kristen (rätt) kvinna så då är man ju mer eller mindre hänvisad till den största kristna datingsidan... Men jag har två kristna vänner som träffade sina resp. på Happy Pancake. Så kanske jag får testa där och sidan Kristen Dating igen. De verkade trevliga, men det var dött där. Men nånstans går gränsen för när man tröttnar på en så här dåligt skött sida.

Hejdå Cissi. Jag önskar dig Guds rika välsignelse och nåd.
Anonym
#2. Publicerat 2022-12-31 av Anonym
Jag förstår dig! Jag har också de sista dagarna funderat på att lämna sidan pga så många fakeprofiler och den negativa stämningen här inne.

Önskar Dig ett Gott Nytt År Cutesissi!!
Anonym
#3. Publicerat 2023-01-01 av Anonym
Trådarna är fulla av bråk och är aldrig uppbyggliga på något vis. Blir bara nedstämd och deprimerad av att läsa. Jag vill inte må dåligt så jag lämnar er och låter admin fortsätta suga pengar ur användarna.

Hej då *vinkvink*


Ja du hejdå, du har själv bidragit till den trista stämningen och det vore bra om alla obalanserade som du och utan foto lämnade så det blev kvar normalt folk här.
Anonym
#4. Publicerat 2023-01-01 av Anonym
Ja du hejdå, du har själv bidragit till den trista stämningen och det vore bra om alla obalanserade som du och utan foto lämnade så det blev kvar normalt folk här.
Det var hårt sagt. Och du själv har ju inget foto just nu iaf. Lite märklig kommentar då. Folk har sina skäl att inte ha foto, och vi andra kan ju välja att inte kontakta dem, så får de göra som de vill.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen