smålänning i norr säger: Andra Moseboken 23:8 Du ska inte ta mutor, för mutor förblindar de visa* och förvränger de rättfärdigas ord.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Popah
Skapat 2021-06-22 av Popah, man, 39 år, Dalarnas län.
KDP #GloriousAW #ExtraAllt med Gudrun Schyman


Woohooo!!

Sommaren är här, så fredag 9juli det är dags för ännu en #GloriousAW med Pennys Kultursällskap - PK och Kristna Dejtingpodden!!

Som ni alla vet så gillar Cilla rosa nästan lika mycket som jag gillar Vänsterpartiet, så vi hittade "common ground" genom att bjuda in det mest rosa vi kunde hitta i svensk politik nämligen - min gamla partiordförande - Gudrun Schyman!!

Jag och Cilla värmer upp genom att snacka dejting, kärlek och raggningstips med Gudrun för att vid ca 18.00 lämna över till Jesusfeministpoddens Katarina Hedman, den pentekostala feministen Kristin Elmquist och Sändarens chefredaktör Robban Tjernberg för ett samtal kring könsroller och samspelet mellan kvinnor och män i samtiden.

Som vanligt avslutas Afterworken med att ni lyssnare släpps in för att hänga med oss och våra gäster - #Glorious är bara förnamnet!!

Det florerar även obekräftade uppgifter om att Svenska Evangeliska Alliansens generalsekreterare Olof Edsinger eventuellt kommer avbryta sin semester, exklusivt för Kristna Dejtingpodden - men än så länge är det mest lösa rykten!

Vi kommer som vanligt att streama via FB, men du som vill vara med och snacka kärlek, relationer, sex, teologi, genus och feminism med oss loggar in på följande Zoom-länk - Gudrun är med oss fram till 19.00: https://us02web.zoom.us/j/83332760697

#GloriousLiving #LivetExtraAllt #thebestisyet2come #kristendate #Jesusfeministpodden #kdp #afterwork

https://fb.me/e/JYW0AEKE

Svar på inlägg

Alice
#1. Publicerat 2021-06-23 av Alice
Fantastiskt!
Ser fram emot detta lika mycket som jag såg fram emot Alexander Bard
Popah
#2. Publicerat 2021-06-24 av Popah
Fantastiskt!
Ser fram emot detta lika mycket som jag såg fram emot Alexander Bard
Härligt!!
Personligen ser jag fram emot helgen och träffa the Alice live!!
Alice
#3. Publicerat 2021-06-24 av Alice
Härligt!!
Personligen ser jag fram emot helgen och träffa the Alice live!!
Popah
#4. Publicerat 2021-07-08 av Popah
Om en dag är det dags för #GloriousAW med Gudrun!!
Vilka häri från joinar? :-D
Alice
#5. Publicerat 2021-07-08 av Alice
Om jag hinner, är jag på
Men det blir tight, hämtar på dagis klockan 17 och resväg hem på 40 minuter.
Popah
#6. Publicerat 2021-07-09 av Popah
Om jag hinner, är jag på
Men det blir tight, hämtar på dagis klockan 17 och resväg hem på 40 minuter.
Oh, hade vart kul att haft dig och dina perspektiv med i frågestunden. Hoppas du kan joina nästa gång!! :-)
Popah
#7. Publicerat 2021-07-09 av Popah


Vill någon kolla in Kristna Dejtingpodden, Jesusfeministpodden, Svenska Evangeliska Alliansen, PMU Interlife och Sändarens utfrågning med Gudrun Schyman så går den att se i efterhand på följande länk!!

https://youtu.be/_OZ6sXbsiVE
smålänning i norr säger: Andra Moseboken 23:8 Du ska inte ta mutor, för mutor förblindar de visa* och förvränger de rättfärdigas ord.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen