Svar #8. Postat 2021-05-18 kl 15:57 av anonym.
Hej Constantine - bra att du är konservativ, 25 år ...
Du hittar mina - TroärGottPeter - inlägg under "Politik och samfund" - "Trump's era kan gå ett andra varv ..." - fortsätter snart - m fl - Forum ...
Jag läser dig, din skepsis;
- "Digipassdosa" (nödlösning) fungerar, dock sämre för mig 67 år pga minimalistiskt format, dålig ergonomi ...
- "BankID-dosa" dvs "kortläsaren" för USB-datorbruk (utgår snart?) ... jättedålig ergonomi, svåranvänd ...
- "Mobilt BankID-appen" för smartphone >98% användare, extremt säker, lättanvänd, tagit över hos operatörerna - "verifierar" KD.se-användare, inga "fejkade konton" ...
Övrigt ... du kan "månadsprenumerera a 49 SEK" via sk första betalning med Bankkort som då kopplas att automatiskt dra 49 SEK på första datum exv den 15:e i månaden då du betalade med kortet ... då den 15:e varje månad måste 49 SEK finnas på kontot ...
Se menylisten överst - "FÖRSTASIDA" (m fl) - längre ned till höger i sidmarginalen: "Tjänster" - nederst: "Konto" - Betalning - Avsluta mitt konto - Logga ut ... dock är "Betalning" inte optimalt beskrivet för sk "kundvänlighet" ...
Jag har störningar i "Forum" och Kundservice hos KristenDate.se - löses med Norgesätet, Olso, Oyvind Andre Isaksen DL SL, post@socialgarden.no ... Obs - "Svar måste vara mellan 3 och 4000 tecken" ... VARFÖR? ... KD.se har sk formatfel mellan Office Word och "KD.se" som beror på att KD.se inte är sk OpenXML-format kompatibelt ... - jämför att texten här nu omfattar vid direkt skrivning här på KD.se = 1909 tecken ... men om denna nu kopieras från KD.se till Word och ordräknare blir = 1804 tecken är färre = Varför??? ... sedan infogas åter från Word till KD.se så räknar KD.se blir = 3202 tecken är mera = VARFÖR????? ... = Alltså, inte OpenXML-kompatibelt ...
Vänligen,
Svar #10. Postat 2021-05-26 kl 23:10 av anonym.
Popah - dito "Ep 43: Kvinna, Kristen, Singel och 40+ i församlingen!" och "BankID" ...
Men, visst - överens.
Popah, det är antagligen en äldre version av aktuell Website ... nyare är kompatibla med OpenXML-format ...
Popah, under tiden som Oyvind och programmerarna jobbar ... har jag emailat - att "Svar måste vara mellan 3 och 4000 tecken" ... SKALL tas bort - eftersom det inte påverkar servrarna ... Obs = CENSURERANDE !!! ...
Vänligen,
Peter