Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2020-10-16 av Anonym.
Vänskap mellan kvinna och man
Hej, när man som jag har en sjuk make som inte kan bo hemma, och vill träffa en man som kan vara en vän är det svårt och hitta?
Jag är nästan säker på att jag skulle kunna hitta en kärleksrelation pga att jag ser yngre ut, har bra omständigheter och är trygg och utåtriktad. Jag vill inte ha någon annan nu, men saknar det en man kan komplettera i mitt liv, om vi tar bort det fysiska.

Vad tänker ni om detta?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-10-16 av Anonym
Hej, när man som jag har en sjuk make som inte kan bo hemma, och vill träffa en man som kan vara en vän är det svårt och hitta?
Jag är nästan säker på att jag skulle kunna hitta en kärleksrelation pga att jag ser yngre ut, har bra omständigheter och är trygg och utåtriktad. Jag vill inte ha någon annan nu, men saknar det en man kan komplettera i mitt liv, om vi tar bort det fysiska.

Vad tänker ni om detta?
Det är ju ingenting som utomstående ska döma om, så tänk dig istället situationen att du är din man och han specifikt söker kvinnliga väninnor och utgå från vad du känner där.
Anonym
#2. Publicerat 2020-10-16 av Anonym
Ja, det var ett bra utgångsläge.
Anonym
#3. Publicerat 2020-10-16 av Anonym
Ja, det var en bra utgångspunkt.
Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen