Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2013-05-24 av Anonym.
Vem är jag?

Hey! jag är ny på sidan så jag tänkte skriva lite och kanske skynda på att hitta nån spontan att skriva med!

Min beskrivning

Jag är en glad ung kille på 23 vårar, jag jobba som team ledare på en ungdomsgård i sävsjö

jag älskar att tillbringa tid med människor, stora som små och har ofta mycket folk hemma och laga mat,kolla film eller bara ta nåt att dricka (kaffe,te)

jag är en väldigt ärlig person som våga säga ifrån, men oxå kärleksfull,spontan och romantik.

jag håller även på med klättring,snowboard och forspaddling då jag får chansen men tycker även om att bara sitta hemma eller ute i skogen med en trevlig utsikt med nån och bara prata.

men värka jag som nån som du skulle vilja lära känna så tveka inte gud har en plan för alla.

Detta söker jag efter

jag skulle vilja träffa en tjej/kvinna som våga vara sig själv, jag kräver inget mer än så ärligheten går längst hos mig!

har man nåt gemensamt är det ett stort +
men man måste lära känna personen inifrån och ut
för det är det som gör en relation, jag har alltid tyckt om tjejer som är sig själva, men det är så svårt att hitta dom!

är du kanske den rätta tjejen för mig?
skriv nån rad och bjud på dig själv så lovar jag att du inte kommer ångra dig :)

God bless

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2013-05-27 av Anonym
Bra och ärligt skrivet och beskrivet om dig själv! Fler skulle våga vara spontana och bjuda lite på sig själva, vad är vi så rädda för???

Mvh Vintersnö :)
Anonym
#2. Publicerat 2013-05-27 av Anonym
Tack Vintersnö :)

bra fråga. få se om nån annan "våga" svara på den :)
Kapten
#3. Publicerat 2025-05-19 av Kapten
Det var 12 år sen, mycket har hänt sen dess, många som ångar in på KD och tror att det går å hitta någe här, nope....
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristna Dejtingpodden