Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2018-07-19 av Anonym.
Varför diskussionsforum?
Jag vet inte, men jag har som svårt att förstå poängen med diskussionsforum på en sida som Kristen Date. Kanske sidans ägare kan berätta mer om vad som är poängen med dessa?

Intet ont mot er alla som engagerar er i diskussioner om jorden är platt eller suspekta profetiska budskap om att vi måste rösta på nyfascistiska partier (så här mellan tjugofyra ögon tycker jag ni alla är heltokiga foliehattar... [smiley] ) men jag har svårt att se på vilket sätt diskussionsforumet bidrar till sajtens huvudsyfte.

Är det någon som funnit en vän för livet eller en livspartner i de trådarna?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Jag vet inte, men jag har som svårt att förstå poängen med diskussionsforum på en sida som Kristen Date. Kanske sidans ägare kan berätta mer om vad som är poängen med dessa?

Intet ont mot er alla som engagerar er i diskussioner om jorden är platt eller suspekta profetiska budskap om att vi måste rösta på nyfascistiska partier (så här mellan tjugofyra ögon tycker jag ni alla är heltokiga foliehattar... [smiley] ) men jag har svårt att se på vilket sätt diskussionsforumet bidrar till sajtens huvudsyfte.

Är det någon som funnit en vän för livet eller en livspartner i de trådarna?
Vad är poängen med att prata i alla sociala sammanhang?...

Din syn på SD säger mer om dig än om partiet.
Anonym
#2. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Vad är poängen med att prata i alla sociala sammanhang?...

Din syn på SD säger mer om dig än om partiet.
Ja, jag är syndikalist och tycker SD är nazzar i folkdräkt och kostym, men det är inte genom offentliga diskussioner om DET jag hoppas träffa den stora kärleken. Självklart kommer hon få lära känna alla mina sidor, även mina tankar om politiken eller om att jorden faktiskt är rund, men det tar vi ju mellan oss.

Det är inte som att internet har brist på diskussionsforum om allt mellan högt och lågt. Varför behövs det här också?

Representerar du ägaren förresten? :) I så fall får du gärna utveckla ert resonemang.
ferguson
#3. Publicerat 2018-07-19 av ferguson
Jag vet inte, men jag har som svårt att förstå poängen med diskussionsforum på en sida som Kristen Date. Kanske sidans ägare kan berätta mer om vad som är poängen med dessa?

Intet ont mot er alla som engagerar er i diskussioner om jorden är platt eller suspekta profetiska budskap om att vi måste rösta på nyfascistiska partier (så här mellan tjugofyra ögon tycker jag ni alla är heltokiga foliehattar... [smiley] ) men jag har svårt att se på vilket sätt diskussionsforumet bidrar till sajtens huvudsyfte.

Är det någon som funnit en vän för livet eller en livspartner i de trådarna?
Nu vet inte jag vad sidans ägare har för tankar med disskussionsforumet, själv tänker jag att det är en mötesplats där man kan se mer av personligheten bakom det skrivna ordet. Typ hur man uttrycker sig!

Om du har läst tråden om suspekta profetiska budskap ser du att inte alla tror det var ett profetiskt budskap och inte gillar SD och det de står för.
AllanE
#4. Publicerat 2018-07-19 av AllanE
Fergusson sätter huvudet på spiken tycker jag.
Forumet säger väl så mycket om en personlighet, som profilerna gör. Där kan man få en vag uppfattning om en person. Hade jag inte redan varit gift, utan sökt efter en partner, så vet jag precis från diskussionerna här vilka jag skulle kontakta, och vilka som har värderingar alltför långt från mina egna. Samma sak när det gäller temperament, intressen och attityder med mera.

Hälsningar

Allan
Anonym
#5. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Antalt Nazister på denna sidan mosvara kansken antalet kristna Nazister i valet.
Anonym
#6. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Antalt Nazister på denna sidan mosvara kansken antalet kristna Nazister i valet.
Men snälla rara, inte kan man vara både kristen och nazist?? Man kan inte följa Jesus och samtidigt tjäna djävulen. Hur tänkte du om det?
Anonym
#7. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Du har rätt.Tidningen dagen har gjort en undersökning bland kristan och ungefär 20 prosent skall rösta på SD/IS.
Anonym
#8. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Du har rätt.Tidningen dagen har gjort en undersökning bland kristan och ungefär 20 prosent skall rösta på SD/IS.
svensken! Rösta på IS??? Har du något datum för artikeln i Dagen? Jag vill gärna läsa det
Anonym
#9. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Röstar man på Nazisterna så röstar man på IS också
Anonym
#10. Publicerat 2018-07-19 av Anonym
Nu vet inte jag vad sidans ägare har för tankar med disskussionsforumet, själv tänker jag att det är en mötesplats där man kan se mer av personligheten bakom det skrivna ordet. Typ hur man uttrycker sig!

Om du har läst tråden om suspekta profetiska budskap ser du att inte alla tror det var ett profetiskt budskap och inte gillar SD och det de står för.
Ja, jag kanske lägger för stor vikt vid det personliga samtalet. För mig blir diskussionsforumen mer en antireklam för hela sidan, och på sin höjd en användbar lista över vilka jag INTE passar ihop med. Men jag skulle hellre lära känna en tjej från ett annat politiskt läger för att sedan kunna bedöma om vi bara har olika åsikter eller om hon också har fem lager aluminiumfolie på huvudet och inte alls går att föra vuxna samtal med.

Å andra sidan är det företrädesvis män som visar upp sina aluminiumhuvudbonader i diskussionsforumet och det borde ju statistiskt sett öka konkurrensfördelarna för mig själv, hehe... Men eftersom det är tänkt att vara en kristen dejtingsida ogillar jag att tänka i termer av reklam, marknad och konkurrens.

Brukar sidans ägare någonsin kommentera synpunkter i detta delforum? Det verkar skralt med det?