Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2018-05-22 av Anonym.
Avslutas mitt aboonemang om jag tar bort mitt konto?
Eftersom KD är en oseriös datingsida som lurar folk på pengar undrar jag vad som händer om jag avslutar mitt abonemang? Jag "köpte en månad" för 49 kronor, men det visade sig att jag tecknat ett abonemang, utan att de meddelade mig detta. Oh det finns ingen möjlighet att "nedgradera" sig till gratismedlemsskap.

Så nu undrar jag om någon vet; Om jag avslutar mitt konto, slutar de dra pengar då, eller fortsätter de att dra pengar ändå?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2018-05-22 av Anonym
Varför vill du vara kvar här om KD är så oseriösa?
Glorfy
#2. Publicerat 2018-05-22 av Glorfy
Ja, om du avslutar ditt konto så kommer de inte att dra några mer pengar.
kristendate
#3. Publicerat 2018-05-23 av kristendate
Hej!

Hvis du vil avslutte ditt medlemskap, må du logge inn på www.kristendate.se (vår nettside) og klikke på "Avslutta mitt konto" i menyen til høyre. Deretter klikker du på "Ja, ta bort mig", her vil du få opp et valg mellom å avslutte din profil eller beholde gratis medlemskap :)

Når du avslutter ditt medlemskap blir du ikke mer belastet og kan fortsette å bruke KristenDate med gratis medlemskap.
Husk at medlemskapet avsluttes umiddelbart!

Vennlig hilsen
KristenDate
Anonym
#4. Publicerat 2018-05-24 av Anonym
Om jag vill säga upp mitt betalda abonemang innan månaden är slut, avslutas då de betalda förmånerna direkt eller när "månaden" är slut?

På andra abonnemang får man använda tjänsten tills perioden man betalat för är slut. Hur fungerar det här?
Anonym
#5. Publicerat 2018-05-28 av Anonym
Den avslutas direkt, så har du ex betalt första dagen i månaden och dag två tar du bort prenumationen, då upphör även alla plusfunktioner, även om avgiften säger sig täcka en hel månad.
kristendate
#6. Publicerat 2018-05-29 av kristendate
Dersom man avslutter medlemskapet, men ønsker å benytte de resterende dagene man eventuelt har igjen, så er det bare å ta kontakt med oss på support@kristendate.se. Vi vil da selvsagt ordne dette :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen