Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Diskussion

Anonym
Skapat 2017-06-25 av Anonym.
hur funkar det här nu då?
hjälp mig.
jag är helt ny på det här. tyckte det vore en bra idè för mig att registrera mig på en sån här sida och det känns roligt, men jag känner mig lite bortkommen, vill gärna få kontakt med folk och försöker försöker förstå mig på det här nya. hur funkar det här och hur gör jag nu?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2017-06-25 av Anonym
Välkommen!
Få kontakt med folk? Här? Då har du kommit fel! Nejdå - men många tycker att det känns som om de flesta mest smyger runt och tittar. Men en del är aktiva. Du får klicka runt o kolla lite; forum, hur man startar en ny tråd, bloggar - hur man skriver en egen blogg, ditt bildgalleri o.s.v.

Lycka till.
Anonym
#2. Publicerat 2017-06-25 av Anonym
Funkar gör det säkert, på något sätt. Fast många läser inte vad man söker och då får man osökta svar, ha ha.
Anonym
#3. Publicerat 2018-02-06 av Anonym
Välkommen!
Få kontakt med folk? Här? Då har du kommit fel! Nejdå - men många tycker att det känns som om de flesta mest smyger runt och tittar. Men en del är aktiva. Du får klicka runt o kolla lite; forum, hur man startar en ny tråd, bloggar - hur man skriver en egen blogg, ditt bildgalleri o.s.v.

Lycka till.
Haha du har inte så fel ändå. Inte lätt att få kontakt här, så har det alltid varit.
Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen