Qui86 säger: Spendera all tid med vår Herren, Jesus Kristus i helgen!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Popah
Skapat 2022-01-24 av Popah, man, 39 år, Dalarnas län.
#GloriousAW om Corona, Dejting, Vaccin och Odjurets märke


Jag är sängliggande i Corona, trotts två sprutor och känner mig allmänt kränkt över livet.

Cilla85 har tagit första sprutan av tre, trotts sin sprutfobi och funderar allvarligt på om det verkligen är värt att ta spruta två och tre??

MsNojd börjar tröttna på att vi ringer henne hela tiden och ställer frågor om Corona och vaccinet.

Så vi finner inget annat råd än att söka konsultation utanför den inre kretsen och har därför den stora äran att få bjuda in Lif - de forskande läkemedelsföretagen för ett #GloriousAW där både vi och ni får möjlighet att ställa alla våra/era frågor om både pandemin och vad läkemedelsbranschen tänker göra åt saken?

Frågor jag och Cilla ställer oss är bla:
-> Hur länge det här skall pågå egentligen???
-> Varför bli vi sjuka trotts vaccinering?
-> Är det verkligen rimligt med restriktioner för något med en dödlighet som ligger på samma nivå som säsongsinfluensan?

Vilka frågor vill du ställa?

Möjlighet att vara med oss via Zoom kommer finnas som vanligt!

Utöver Magnus Lejelöv och Jonas Vikman från Lif, gästas "after worken" även av nestor Stefan Gustavsson, direktorn på Apologia - Centrum för kristen apologetik för att besvara eventuella teologiska spörsmål kring vaccinet och vaccinationspass.

Evenemanget presenteras i samverkan med det kristna Studieförbundet Bilda

Svar på inlägg

Popah
#1. Publicerat 2022-01-24 av Popah
Anmäl dig gärna på länken om du vill medverka på Zoom:
https://www.facebook.com/events/626720401935829

Fredag 4 februari
Klockan: 15.00
Qui86 säger: Spendera all tid med vår Herren, Jesus Kristus i helgen!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen