Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2021-09-29 av Anonym.
Ålandsbåten
Jag tänker att kristna singlar kunde åka mellan Sthlm och Åland. Vi kunde i princip bestämma en lördag i okt eller nov då vi ockuperar ett fartyg. Jag tror att vi kan bli många kristna på samma båt. Det kan bli trevligt. Nu behöver ni vara lite på. Ni kanske behöver planera kattvakt barnvakt eller så vill ni stanna hemma. Jag kommer sannolikt få ihop ett riktigt gäng även utan kristendate. Men det vore häftigt om vi blir många. Ett riktigt event. En händelse då ni får något att minnas.

Svar på inlägg

Alice
#1. Publicerat 2021-09-29 av Alice
Haha kom igen nu fixa barnvakt och kattvakt men... utan datum, tid eller någon plan, det ska nog gå alldeles strålande

Dessutom såg jag att jag inte var bjuden men tack ändå
Anonym
#2. Publicerat 2021-10-02 av Anonym
Verkar som om Silja line Galaxy avgår i Sthlm kl 1930 lördag 23 okt. För egen del så väljer jag att resa på lördagen eftersom jag jobbar fredag natt. Måste inte vara just den lördagen. Kan åka en vecka tidigare eller en vecka senare. Spelar ingen roll. Finns det intresse så kan man ju åka en gång i kvartalet.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen