TonyP säger: Ny dag av hopplöshet o otacksamhet. Oavsett omständigheter är vi ”Guds Ambassadörer”, att tacksamt delge Korsets Livsförvandlande Kraft. Glad Påsk
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Popah
Skapat 2021-06-24 av Popah, man, 39 år, Dalarnas län.
KristenDate Live i Dalarna Midsommardagen
Hejsan!
Nu på lördag 26juni, kör jag, Fritjof, Cilla85, mfl. "KristenDate live" från Borlänge.



Så är du sugen på att hänga med oss som gör podden och andra härliga människor från Pingst, Equmenia och EFK i närområdet är du varmt välkommen att titta förbi. Vi kommer grilla, bada, hänga och spela kubb mellan 16.00 och 22.00!!

Ring mig på: 070-9698135 så hjälper jag er att hitta!! :-)

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-06-24 av Anonym
Är det den gamla burfågeln Helge Fossmo som har kommit in i varmluften igen och som sitter näst längs ner på högersidan? Eller är det bara nån Lookalike? Fossmo fick väl tidsbestämt och ska släppas någon gång under 2021, så det är ju inte omöjligt.

Alice
#2. Publicerat 2021-06-25 av Alice
Synd att jag jobbar imorgon

Nu blev det lite liten tidsmarginal tror jag för att folk ska hinna samla mod till sig och komma, men sjukt bra initiativ!
Anonym
#3. Publicerat 2021-06-27 av Anonym
Hur gick det? Vi andra vill ha en rapport.
Popah
#4. Publicerat 2021-06-28 av Popah
Är det den gamla burfågeln Helge Fossmo som har kommit in i varmluften igen och som sitter näst längs ner på högersidan? Eller är det bara nån Lookalike? Fossmo fick väl tidsbestämt och ska släppas någon gång under 2021, så det är ju inte omöjligt.

Nej, det är självklart inte Helge.
Popah
#5. Publicerat 2021-06-28 av Popah
Hur gick det? Vi andra vill ha en rapport.
Jo, men det blev trevligt!
Alice tittade upp på fredagen som bestod av utflykt till långbryggan i Rättvik, promenad i Tällberg och sedan fotboll och kvällsandakt hemma hos Peter Plars (St:a Clara) i Insjön. :-)

Popah
#6. Publicerat 2021-06-28 av Popah
På lördagen anslöt lite "Ya!'s" från Borlänge Pingst och Lugnetkyrkan, samt Equmeniakyrkans biskop med fru (som är ordförande i den lokala EFK-församlingen) och berättade lite om deras äktenskap och hur deras relations- och livsresa hade sett ut. :-)

Alice
#7. Publicerat 2021-06-28 av Alice
Men Popah, har du ingen bild på mig?
Popah
#8. Publicerat 2021-06-28 av Popah
Men Popah, har du ingen bild på mig?
Jo, den här blev fin!! :-D

TonyP säger: Ny dag av hopplöshet o otacksamhet. Oavsett omständigheter är vi ”Guds Ambassadörer”, att tacksamt delge Korsets Livsförvandlande Kraft. Glad Påsk
Skriv Skriv här Skriv i megafonen