Sommarsol säger: "Goda vänner är som solstrålar. Man ser de inte alltid men tanken på att de finns värmer" <3
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2021-06-15 av Anonym.
KD.se/OAI + Popah: Bibeln "Gå inte som omaka par i ok med dem som inte tror"
KD.se/OAI DL SL + Popah: Bibeln "Gå inte som omaka par i ok med dem som inte tror" dvs "Gå inte i ok med dem som inte är kristna"...
Oyvind och Popah, jag har följt Forum/teman/ämnen hos KD.se och ser hur personer här refererar (citerar) och relaterar - till Bibeln och det Kristna. Dock är detta en sk "Dating site" för kristna, där personer resonerar och reflekterar som kristna inte gör i teman och ämnen, där dessa hämtar källor från irrläror och vänster-aktivism exv "Nya Dagbladet"; 'Organisk humanism' sk "Sanningsrörelsen", "Vakenrörelsen/Vaken.se", "Frihetsrörelsen" och "Humanismkunskap"... "Scientologerna"... - som skapar sk anarki-aktivism mm... metoder är att agera bakom "fasader" dvs som exv "framstå som kristen"... i syfte att splittra och söndra...
Inledningsvis listas några av dessa personer/pseudonymer vars profil och ageranden utgör sk vänster-aktivism;
- "Kusten"...
- "Mariiee"...
- "Närking"...
- "oson"...
- "Alice"...
- "Amares"...
- "Vingen"...
- "Flight61"...
- "Uthållighet"...
- "....."...
Fråga till listade - vilket "samfund" (kyrka) anser du dig "tillhöra" alt är "medlem"?
Vänligen,
Peter

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2021-06-15 av Anonym
Du ser vänsterspöken överallt du Peter?
Jag har aldrig varit vänster och kommer aldrig bli..
Vad nu det har med något att göra...
Anonym
#2. Publicerat 2021-06-15 av Anonym
Vad du hittar på, Peter, och snurrar till det.

Jag förstår att du har ditt eget sätt att se på saker, och det får du ha.
Men hitta inte på saker och gå ut med dem som om det vore sant.
Om du är kristen själv, ja då håller du dig till sanningen. Likt Jesus gjorde. Eller hur?

Ingen medlem här har några skyldigheter att rapportera alla privata fakta till dig eller någon annan, förutom de fakta som behövs för att registrera sig.

Du är själv en av de hemligaste på hela sidan, och hänvisar till att du inte får skriva något privat om dig själv pga din arbetsplats.
Och du behöver heller inte avslöja vem du är. Du kan vara kristen ändå. Liksom medlem här ändå.
De tillåter medlemmar från andra än kristendomen t.o.m.
Och det är ledningens eget val.

Du känner inte oss. Så sluta ljug om oss.
Du tror att vissa människor är "vänster-människor" fast de inte är det. Och du tror att alla "vänster-människor" omöjligen kan vara kristna.
Det är helt fel resonerat.
Politisk åsikt har inget med frälsningen genom Jesus Kristus att göra.

Så sluta gärna att leka domare åt Gud. Och sluta att ljuga.
Anonym
#3. Publicerat 2021-06-15 av Anonym
KD.se/OAI DL SL + Popah: Bibeln "Gå inte som omaka par i ok med dem som inte tror" dvs "Gå inte i ok med dem som inte är kristna"...
Oyvind och Popah, jag har följt Forum/teman/ämnen hos KD.se och ser hur personer här refererar (citerar) och relaterar - till Bibeln och det Kristna. Dock är detta en sk "Dating site" för kristna, där personer resonerar och reflekterar som kristna inte gör i teman och ämnen, där dessa hämtar källor från irrläror och vänster-aktivism exv "Nya Dagbladet"; 'Organisk humanism' sk "Sanningsrörelsen", "Vakenrörelsen/Vaken.se", "Frihetsrörelsen" och "Humanismkunskap"... "Scientologerna"... - som skapar sk anarki-aktivism mm... metoder är att agera bakom "fasader" dvs som exv "framstå som kristen"... i syfte att splittra och söndra...
Inledningsvis listas några av dessa personer/pseudonymer vars profil och ageranden utgör sk vänster-aktivism;
- "Kusten"...
- "Mariiee"...
- "Närking"...
- "oson"...
- "Alice"...
- "Amares"...
- "Vingen"...
- "Flight61"...
- "Uthållighet"...
- "....."...
Fråga till listade - vilket "samfund" (kyrka) anser du dig "tillhöra" alt är "medlem"?
Vänligen,
Peter
Är du helt från vettet, människa?! Med vilken rätt går du ut med en sådan här lista på detta forum? Det här beteendet är helt oacceptabelt! Rent FÖRTAL! (Det är dessutom olagligt att ägna sig åt åsiktsregistrering, som detta också bör kunna klassas som.)

Denna tråd är anmäld till admin.
Anonym
#4. Publicerat 2021-06-15 av Anonym
... återstår antalet listade personer/pseudonymer - se fråga... äggtimern tickar på... - Obs avvakta inte "admin"...
Vänligen,
Peter
Anonym
#5. Publicerat 2021-06-15 av Anonym
... återstår antalet listade personer/pseudonymer - se fråga... äggtimern tickar på... - Obs avvakta inte "admin"...
Vänligen,
Peter
Vi anmäler dina inlägg.

Det är rent förtal m.m. och olagligt i Sverige. Här på KD också.
Du förbinder dig att vara sanningsenlig, vilket du inte är.
Anonym
#6. Publicerat 2021-06-15 av Anonym
... återstår fortsatt antalet listade personer/pseudonymer - se fråga... - avvakta inte "admin"... äggtimern sätts till - imorgon onsdag kl 13.00 16.06.2021...
Vänligen,
Peter
Anonym
#7. Publicerat 2021-06-15 av Anonym
Ja du Peter. Det är i äelighetens namn svårt att ta dig på allvar,men det är icke desto mindre gränsöverskridande påhopp som kommee ifrån dig.
Det jag sett här på KD forumet från dig kan beskrivas som en märklig kombination att till synes vilja vara en typ av domare över allt och alla,fastän du inte visar tecken på att ha koll på saker.
Som både kristen och vanlig medborgare försöker jag vara juste oxh uppskattar ifrån andra respekt,vänlighet och sakkunnighet/klokhet och i viss mån humor.
Vi är vanliga människor som ibland diskutterar djupa och svåra ämnen.
Min uppmaning till dig Peter är att lägga om stil. Vi kristna har visserligen Jesu uppmaningar att följa,men det betyder inte att msn alltid accepterar allt.
Vad är din agenda,förutom att sätta dig över alla och hamna på kant med alla och bli missförstådd.
Tid och energi är dyrbart för alla,tänk även på detta.
Att spendera detta på forum bör vara rotat i att bygga upp andra eller sjäv bli uppbyggd eller även bygga relationer.
Helt rätt att anmäla dina inlägg tyvärr.
Jesus kallar människor att omvända sig dagligen och det gäller alla,även redan kristna.
Anonym
#8. Publicerat 2021-06-16 av Anonym
... återstår fortsatt antalet listade personer/pseudonymer - se fråga... - avvakta inte "admin"... äggtimern sätts till - imorgon onsdag kl 13.00 16.06.2021...
Vänligen,
Peter
Kl 13.00 idag smäller det...! Jag väntar med spänning, Peter. På ditt nästa drag...?
Anonym
#9. Publicerat 2021-06-16 av Anonym
Löfvén får 48 timmar på sig. Här får man bara hälften.
Och hotet är en äggklocka..
Anonym
#10. Publicerat 2021-06-16 av Anonym
KD.se/.no/.dk OAI DL SL + Popah... Jag avser här inte att argumentera kring de fåtalet erhållna svaren/ beskeden* rörande - Fråga till listade - vilket "samfund" (kyrka) anser du dig "tillhöra" alt är "medlem"?... För här tydliga syften och ändamål - så föreslår jag att du Oyvind och du Popah har möte med mig i Oslo - jag har lika långt från Uddevalla till Oslo resp Örebro... och har som 65+ båda Pfizer-vaccinationerna... - så varför "Frågan" - se listan och (*)...
- "Kusten"...
- "Mariiee"*...
- "Närking"...
- "oson"...
- "Alice"...
- "Amares"*...
- "Vingen"...
- "Flight61"*...
- "Uthållighet"*...
- "....."... avvaktar fler tillsvidare...
Jag verifierar här nu "Frågan" genom att vänligen hänvisa till att googla - Lutherska världsförbundet Wikipedia - redan där redogörs i korthet för det kristna.
Oyvind, du har min email-adress. Jag ber här dig - att emaila förslag om möte, dag (per lunch) - tåg/(buss) till Strömstad tar ca 2 timmar + 1 timme till Olso (?)... Oyvind, jag ser väl Popahs email-adress på ditt email...
Vänligen,
Peter
Sommarsol säger: "Goda vänner är som solstrålar. Man ser de inte alltid men tanken på att de finns värmer" <3
Skriv Skriv här Skriv i megafonen