smålänning i norr säger: När man läser historia ser man att syndanaturen ställer till problem men också att Evangelium förändrar och ger Väldoft
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Popah
Skapat 2021-02-25 av Popah, man, 39 år, Dalarnas län.
KDP. EP35: Så mysigt ska vi inte ha det, med Stefan Swärd


Hejsan!
I veckans avsnitt diskuterar vi frågan kring hur mysigt vi kan ha det egentligen (utanför äktenskapet)?, med den erfarne pastorn Stefan Swärd. Vi har även anlitat en professionell ljudtekniker för att mastra veckans avsnitt, om ni lyssnare märker en signifikant skillnad så är tanken att detta är något vi kommer investera i inför kommande avsnitt!

Svar på inlägg

Alice
#1. Publicerat 2021-02-25 av Alice
Det ser jag fram emot, särskilt P-O och Cilla, ni är bäst! Men Stefan Swärd är inte illa han heller
Popah
#2. Publicerat 2021-02-25 av Popah
Det ser jag fram emot, särskilt P-O och Cilla, ni är bäst! Men Stefan Swärd är inte illa han heller
HerrF75
#3. Publicerat 2021-02-26 av HerrF75
om ni lyssnare märker en signifikant skillnad så är tanken att detta är något vi kommer investera i inför kommande avsnitt!
Tänkt på det sedan första gången jag lyssnat.. (Att en proffsig tekniker och kanske lite caoching skulle lyfta en hel del på ljudet) Om jag gissar rätt så blir markant bättre.

Fortsätt att gör er grej!

/ i'm only in it for the guests ...
Popah
#4. Publicerat 2021-02-26 av Popah
Tänkt på det sedan första gången jag lyssnat.. (Att en proffsig tekniker och kanske lite caoching skulle lyfta en hel del på ljudet) Om jag gissar rätt så blir markant bättre.

Fortsätt att gör er grej!

/ i'm only in it for the guests ...
Haha, kolla gärna om du hör någon skillnad och återkoppla!! :-D
HerrF75
#5. Publicerat 2021-02-26 av HerrF75
Mer lättlyssnat!
Mer samma nivå (volym) oavsätt hur starkt eller svagt ni talar. Ett lyft!
Har bara lyssnat 11min. Fortsättning imorgon.
Alice
#6. Publicerat 2021-02-27 av Alice
Wow, alltså jag kan sluta gå till kyrkan (som ändå görs över länk numera ) om ni fortsätter såhär, värsta predikan från er alla tre, hittills bästa ni gjort! Helt glooooorius!!
MrIroni
#7. Publicerat 2021-02-27 av MrIroni
Vi har även anlitat en professionell ljudtekniker för att mastra veckans avsnitt, om ni lyssnare märker en signifikant skillnad så är tanken att detta är något vi kommer investera i inför kommande avsnitt!
Det var en bra och stor skillnad i ljudkvalitén. Lyssnar på er genom handsfreen och tidigare så var det så stora volymskillnader vid skratt mm att jag tröttnade rätt fort.
Så, äntligen lyssnade jag på ett helt avsnitt. Bra jobbat!

Ska man hårddra det, så låter vissa delar lite för inlästa utav er, och när samtalen kommer igång blir det lite mer avslappnat. Trodde att Stockholmare lät så, men Borlänge, det märks inte att du är därifrån.
HerrF75
#8. Publicerat 2021-02-27 av HerrF75
Det var en bra och stor skillnad i ljudkvalitén. Lyssnar på er genom handsfreen och tidigare så var det så stora volymskillnader vid skratt mm att jag tröttnade rätt fort.
Så, äntligen lyssnade jag på ett helt avsnitt. Bra jobbat!

Ska man hårddra det, så låter vissa delar lite för inlästa utav er, och när samtalen kommer igång blir det lite mer avslappnat. Trodde att Stockholmare lät så, men Borlänge, det märks inte att du är därifrån.
Popah
#9. Publicerat 2021-03-04 av Popah
Wow, alltså jag kan sluta gå till kyrkan (som ändå görs över länk numera ) om ni fortsätter såhär, värsta predikan från er alla tre, hittills bästa ni gjort! Helt glooooorius!!
Åååh, tack för all din uppmuntran Alice!!
Popah
#10. Publicerat 2021-03-04 av Popah
Angående ljudet så kunde vi tyvärr inte använda de studiomastrade versionerna av filerna pga. det blev en pumpeffekt i ljudet som gjorde mig illamående. Det blev liksom sönderkomprimerat, så versionen vi lade ut av förra avsnittet blev tyvärr helt omastrad. Men ska försöka återkomma med en mastrad version av ett kommande avsnitt inom kort.
smålänning i norr säger: När man läser historia ser man att syndanaturen ställer till problem men också att Evangelium förändrar och ger Väldoft
Skriv Skriv här Skriv i megafonen