Rosie säger: Hej! Stå upp och var ljus! Låt Herren lysa genom dig! Ta ditt kors varje dag, i ödmjukhet och gudsfruktan! I kärlek: Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2020-06-18 av Anonym.
På Löpet Idag!


Lika löpsedlar på lokala skvallerblaskorna idag. Karlstad får en Moské.
Man bör ha i åtanke att muslimer köper marken de bygger på, och lämnar den aldrig ifrån sig.
Den är helig enligt dem. Marken tillhör Allah. Vem tror du har sponsrat köpet?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-06-18 av Anonym
Det är så tragiskt, vad tänker kommunen/staten med?
Det är väl nåt Arabland som betalar
Anonym
#2. Publicerat 2020-06-18 av Anonym
Har sett att frågan stötts och blötts en tid, och folk/grannar på Rud har protesterat.
Kommunen har gett bygglovet...
Anonym
#3. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Svenska politiker verkar totalt sakna förstånd. Finns det kyrkliga /folkliga företrädare som kan stoppa idiotin innan de förstör det här landet totalt?
Anonym
#4. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Det är försent, tyvärr. Sossarna har sålt ut Sverige.
Och när ett muslimskt parti kommer in i regeringen är det kokta fläsket stekt...
Anonym
#5. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Vill gärna uppmana alla att posta bilder på löpsedlar ni ser där ute i verkligehten, som vi kan prata om här.
Kul att få se lokala löp från hela Sverige.
Anonym
#6. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Tyvärr verkar det vara "Polsk Rikstad" som gäller. Om inte alla är överens gär man hem och äter sin "Gröt"
Hoppas det sker en förändring.
smålänning i norr
#7. Publicerat 2020-06-23 av smålänning i norr
Här är en annan grej
https://www.atl.nu/lantbruk/vildsvin-i-vasterbotten/
Anonym
#8. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Här är en annan grej
https://www.atl.nu/lantbruk/vildsvin-i-vasterbotten/
Smålänningen, du får ge dig ut o fota löp o posta.
Roligare än en massa länkar...vi vill se löpet
Anonym
#9. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Postar ni alla från dator? Jag har aldrig vare sig lyckats klistra in text, bilder eller länkar här på Kristendate. Försökt hundra gånger, blir galen Alla kommandon här ovanför, utom smileys, blir skuggade eller så går det att klicka på dem men bilden (tex) publiceras inte. När jag kopierar text och väljer "klistra in" så står det att jag måste trycka på ett ctrl-kommando (vilket ju bara finns på datorer)
HJÄLP
Anonym
#10. Publicerat 2020-06-23 av Anonym
Du får ta admin på det, Bexy. De kan säkert hjälpa dig med det tekniska.

Kan man inte posta bild så går det givetvis bra med länk också. Jag skojade lite med smålänningen.
Jag hjälper gärna till att posta bilder på löpsedeln åt den som inte kan. No problems.
Rosie säger: Hej! Stå upp och var ljus! Låt Herren lysa genom dig! Ta ditt kors varje dag, i ödmjukhet och gudsfruktan! I kärlek: Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen