BoazNovax säger: En liten sång till alla som längtar efter en solstrålande vän.. ”You Are My Sunshine!” https://youtu.be/4Oc6PTtcthA?feature=shared
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

lukgus
Skapat 2020-04-26 av lukgus, man, 32 år, Västra Götalands län.
För otydligt att man kan avsluta betalning utan att förlora sin profil
Hej!

Jag tycker att det är alldeles för otydligt att man inte behöver förlora sin profil när man väljer att tillfälligt sluta betala. Detta eftersom man först måste trycka "ta bort mig" innan man får alternativet att behålla profilen. Sånt stöter man ju på ofta, men var tråkigt att se att det var så också här på en för övrigt bra kristen sida?

Svar på inlägg

Tillit
#1. Publicerat 2020-04-26 av Tillit
Håller med. Det är riktigt dåligt. Men det är inga problem, jag har gjort det två gånger, men första gången vågade inte och betalde flera månader i onödan eftersom jag ville behålla mina blogginlägg och fortsätta skriva på forumet.
Anonym
#2. Publicerat 2020-04-27 av Anonym
Hej!

Jag håller verkligen med dig! Väldigt otydligt hur man gör. Jag betalade själv 49 kr i förrgår (tänkt som en engångssumma) och ville sedan ta bort min betalningsinformation. När jag väl hittade stället och plockade bort det så nergraderades jag till gratisversionen. Om man nu har betalt 49 kr för en månad så undrar jag verkligen hur man kan bli nergraderad innan den tiden gått? Jag fick allså bara 2 dagar för 49 kr.
Anonym
#3. Publicerat 2020-05-10 av Anonym
Väljer man "Avsluta mitt konto" för att sluta betala? Är ny här och har inte blivit medlem än, men funderar på att bli det. Det kan dock vara bra att veta hur man avslutar sitt medlemskap som betalande medlem om man vill och att det inte är några problem med det.
Tillit
#4. Publicerat 2020-05-10 av Tillit
Väljer man "Avsluta mitt konto" för att sluta betala? Är ny här och har inte blivit medlem än, men funderar på att bli det. Det kan dock vara bra att veta hur man avslutar sitt medlemskap som betalande medlem om man vill och att det inte är några problem med det.
Ja, och man måste först svara ja på att man är medveten om att ens profil och inlägg kommer att raderas och SEN får man erbjudandet att stanna kvar som icke betalande medlem. Dessutom blir man detta omgående den dagen man säger upp sig även om man betalat för en hel månad.
Anonym
#5. Publicerat 2020-11-06 av Anonym
Har avslutat efter jag betalt 2st månader. Stötte på samma problem med att avsluta, sen trodde jag inte denna sida skulle automatiskt förlänga utan kändes seriöst men nu tappa man förtroendet för denna sida också. Aldrig mer prova internetdating man blir bara blåst på pengar..
Anonym
#6. Publicerat 2020-11-06 av Anonym
Har avslutat efter jag betalt 2st månader. Stötte på samma problem med att avsluta, sen trodde jag inte denna sida skulle automatiskt förlänga utan kändes seriöst men nu tappa man förtroendet för denna sida också. Aldrig mer prova internetdating man blir bara blåst på pengar..
Det är lite otydligt vad som gäller, det håller jag med om. Men jag tycker inte det är rätt att säga att man blir blåst på pengar. Månadsbetalningarna upphör direkt när man avregistrerar sig som betalmedlem. Och det står i avtalet att medlemskap är löpande.
BoazNovax säger: En liten sång till alla som längtar efter en solstrålande vän.. ”You Are My Sunshine!” https://youtu.be/4Oc6PTtcthA?feature=shared
Skriv Skriv här Skriv i megafonen