Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2020-04-04 av Anonym.
"Sluta frukta och öppna ögonen för sanningen" (Om Corona, 5G, vaccinationer, NWO)

”Sluta frukta och öppna ögonen för sanningen” (22 min)

https://www.youtube.com/watch?v=6Ichr_jhFAA&t=29s

Ovanstående video med tillhörande länkar anknyter starkt till de tankar jag delade i startinlägget till denna tråd: https://www.kristendate.se/templates/sections/community/forum/thread.aspx?topic=15575

Den som tar sig tid att sätta sig in i frågorna kan bilda sig en egen uppfattning om dessa ting, vad som är sant och inte. Alltså sambandet mellan Coronavirushysterin, 5G, vaccinationer och ”The New World Order” och det som kallas ”Agenda 2030” - satans planer på införandet av världskommunismen.

Var Coronautbrottet i Kina ett försök att dölja konsekvenserna av 5G, som fanns på plats i Wuhan, och som är ett vapensystem som kan döda? Skapat i Israel som dock inte själva tänker införa 5G, enligt uppgift. Och som planeras införas i resten av världen inklusive Sverige. Vi vet att svenska läkare och forskare har varnat för 5G och det har hållits demonstrationer mot införandet. Mikael Hagenbo är före detta överstelöjtnant, som tjänat svenska försvarsmakten i 35 år. Idag är han kristen.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-04-04 av Anonym
"Martin Borin:

Ännu fler bevis på att Corona är en påhittad pandemi.

Inget tyder på att det finns en pandemi om man börjar undersöka statistiken och hur de får fram statistiken.

Detta är en pandemi som är skapad av fake news i mainstream media. Det finns ingen riktig pandemi. Dessutom manipulerade myndigheterna 2009 vad en pandemi är för att en vanlig förkylning skulle klassas som en pandemi.

Det vi ser över världen nu är alltså en vanlig influensa som återkommer årligen i ungefär samma omfattning.

Detta har alltså korrupta myndigheter och fake news medierna ljugit ihop till en pandemi och stängt ner halva världen för.

Den verkliga katastrofen är alltså skapad av myndigheter och regeringar världen över.

Dags för folket att vakna! Hoho, är det någon hemma?"
Anonym
#2. Publicerat 2020-04-04 av Anonym
Och vad menar du att alla ska göra, för att rädda sina själar..?

Och vad menar du att alla inte ska göra, för att inte förlora sina själar..?
Anonym
#3. Publicerat 2020-04-04 av Anonym
Och vad menar du att alla ska göra, för att rädda sina själar..?

Och vad menar du att alla inte ska göra, för att inte förlora sina själar..?

Tro på Jesus och sluta inte med det. Låt er inte luras av satan, ta själv reda på sanningen och lita inte på globalistmassmedia.

Anonym
#4. Publicerat 2020-04-04 av Anonym

Tro på Jesus och sluta inte med det. Låt er inte luras av satan, ta själv reda på sanningen och lita inte på globalistmassmedia.

Men det är förhoppningsvis ingen här som har tänkt att sluta tro på Jesus.

Vad ska vi använda all din information till?
Handlar det om att vi alla kan förlora vår frälsning om vi gör eller inte gör något med all din information?

Jag frågade i förra liknande tråden vad ditt syfte var, men fick inget svar.
Jag frågade när och om vi kunde förlora vår frälsning, men fick inget svar.

Var går vi förlorade och hamnar i fara, menar du?
När vi vaccinerar oss?
Om 5G införs?
Annat..?
Anonym
#5. Publicerat 2020-04-04 av Anonym

”I Sverige har den så kallade överdödligheten på grund av vanlig influensa beräknats till cirka 500 personer en ’mild’ säsong, och upp till drygt 2000 en svårare”.

”Vi har nu drygt 6000 fall”.

(Nerikes Allehanda 2020-04-04).

Vi får se framöver var vi landar i för siffror.

”Influensasäsongen 2017-2018 (v 49-12) hade 20 686 bekräftade fall. 447 personer behövde IV och 1012 hade avlidit.”

(Folkhälsomyndigheten)

Ännu så länge liknar Coronasmittan en vanlig influensa i Sverige och det är en helt normal dödlighet, där underliggande sjukdomar är huvudorsaken, även om samtliga hade Coronaviruset. Som sagt, vi vet inte ännu utan får se vad det blir av det hela.

Anonym
#6. Publicerat 2020-04-04 av Anonym
Men det är förhoppningsvis ingen här som har tänkt att sluta tro på Jesus.

Vad ska vi använda all din information till?
Handlar det om att vi alla kan förlora vår frälsning om vi gör eller inte gör något med all din information?

Jag frågade i förra liknande tråden vad ditt syfte var, men fick inget svar.
Jag frågade när och om vi kunde förlora vår frälsning, men fick inget svar.

Var går vi förlorade och hamnar i fara, menar du?
När vi vaccinerar oss?
Om 5G införs?
Annat..?

Jag ser ingen risk av det du tar upp. Men pålästa kristna ska naturligtvis varna för 5G och vacciner, det är deras plikt.

Anonym
#7. Publicerat 2020-04-04 av Anonym

Jag ser ingen risk av det du tar upp. Men pålästa kristna ska naturligtvis varna för 5G och vacciner, det är deras plikt.

Varna för vad..?
Vad HÄNDER?
Blir vi programmerade?
Omprogrammerade?
Anonym
#8. Publicerat 2020-04-04 av Anonym

Jag ser ingen risk av det du tar upp. Men pålästa kristna ska naturligtvis varna för 5G och vacciner, det är deras plikt.

Jag undrar också vad det är vi ska varna för. Och varför. Kan vi förhindra att 5G införs? Kan vi förhindra det ondas eskalerande i den sista tiden? Kan vi förhindra apokalypsen?
Anonym
#9. Publicerat 2020-04-04 av Anonym
Släng det i den usla brunn det kom ur, och be för denna man samt alla som hör honom. Med det sagt förnekar jag inte antikrists ande som verkar ondska på denna jord men vi ska förtrösta på Kristus Jesus av hela vårt väsen för att låta Anden förnya våra sinnen och göra de nyktra och vakna men framförallt i detta sammanhang nämnt - sunda. Detta är osunt, och mer därtill. Det som gör mig förtvivlad är hur bekännande kristna uttrycker att det är ett verk av helige Ande vilken lär oss sanningen. En kan inte se klart om det inte är helige Ande och alla andar utgår inte från Gud och den urskiljning jag har säger mig att det är antingen hans egen själ eller och onda andar. Med det sagt ska vi inte förakta eller hata, vi ska be för honom så att om möjligt Gud gör hans sinne sunt. Amen
Anonym
#10. Publicerat 2020-04-04 av Anonym
Är det någon som har lyssnat på videon i startinlägget?
Är det honom du menar, Chris?

Jag har lyssnat..

Några saker som Mikael Hagenbo säger:

- När man testas för Corona så får man ett chip-implantat i näsan.

- Viruset finns inte.

- Det var inte viruset som dödade i Wuhan eller Italien eller Spanien, utan 5G.

- Virus kan inte överföras från människa till människa, eftersom det är kroppen själv som skapar det.

M.m....m.m..
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen