Hello säger: Livet går framåt och inte bakåt. Så ser framåt nu och lämna gårdagen! Forma framtiden som ligger framför dig Jesus Kristus är vårt enda hopp!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-08-15 av Anonym.
Nyheter om Sionism, pedofilringar och Noakidiska lagar

Urval av nyheter i korthet:

I USA har en pedofilring avslöjats och den skyldige är en miljonär vid namn Epstein, som officiellt sägs ha begått självmord i sin fängelsecell. På grund av flera egendomliga omständigheter kan dock inte uteslutas att Epstein fått hjälp att fly undan rättvisan till Israel.

Vita riskerar att bli en minoritet och förföljas. Massmedia och Hollywood hetsar mot vita och kristna som utmålas som ”nazister”, terrorister, ”Trumpanhängare” etc. I USA finns färdiga koncentrationsläger där man planerar att placera dessa ”farliga” individer. I Sverige är det välbekant att gummiparagrafen ”hets mot folkgrupp” inte omfattar etniska svenskar och andra vita europeer. Det är fritt fram att hetsa mot oss vita och i slutändan gå till attack.

I USA, Brasilien och andra länder köper rika sionistiska judar upp mark och bygger samhällen där de sju noakidiska lagarna ska gälla för alla icke judar. I slutändan tänker sig sionisterna att dessa ska gälla överallt som den enda tillåtna religionen.


Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-08-15 av Anonym

De sju noakidiska lagarna som alla ska underordna sig, enligt sionistjudarna. Flera så kallade kristna sionister har redan accepterat att underordna sig dessa lagar. Du får inte tillbe Jesus, utan du ska tillbe alla judar, inte bara Jesus i så fall. Nedan de sju noakidiska lagarna enligt Wikipedia.

  1. Uttala inte utan anledning Guds namn, förbanna inte Gud eller bedriv ockultism (Första Moseboken 3:1)

  2. Tillbed inte falska Gudar eller avbilder (Första Moseboken 3:5)

  3. Begå inte stöld eller kidnappning (Första Moseboken 3:6)

  4. Begå inte mord (Första Moseboken 4:8)

  5. Utöva inte sexuellt omoraliska förhållanden (Första Moseboken 6:1-4)

  6. Etablera rättvisa och moraliska domstolar (Första Moseboken 6:5-7)

  7. Ät inte av ett levande djur (Första Moseboken 9:3-4)

Källa:

Anonym
#2. Publicerat 2019-08-15 av Anonym
sanningssökare
#3. Publicerat 2019-08-17 av sanningssökare

Urval av nyheter i korthet:

I USA har en pedofilring avslöjats och den skyldige är en miljonär vid namn Epstein, som officiellt sägs ha begått självmord i sin fängelsecell. På grund av flera egendomliga omständigheter kan dock inte uteslutas att Epstein fått hjälp att fly undan rättvisan till Israel.

Vita riskerar att bli en minoritet och förföljas. Massmedia och Hollywood hetsar mot vita och kristna som utmålas som ”nazister”, terrorister, ”Trumpanhängare” etc. I USA finns färdiga koncentrationsläger där man planerar att placera dessa ”farliga” individer. I Sverige är det välbekant att gummiparagrafen ”hets mot folkgrupp” inte omfattar etniska svenskar och andra vita europeer. Det är fritt fram att hetsa mot oss vita och i slutändan gå till attack.

I USA, Brasilien och andra länder köper rika sionistiska judar upp mark och bygger samhällen där de sju noakidiska lagarna ska gälla för alla icke judar. I slutändan tänker sig sionisterna att dessa ska gälla överallt som den enda tillåtna religion


Det är vad de håller på med eliten i USA. Du hängde inte på för flera år sen och pratade om pedofilin i USA. Men nu så var det ju en jude och då blir det intrssant. Trump var väl med på ett hörn och fick han till Israel kan vi misstänka. Trump har ju involverats i hemlighetsmakeriet i att bygga upp templet igen för tredje gången. Jared Kushner svärsonen köpte till mkt stor överpris skyskrapan på adressen 666 för familjen att soltsera med för sitt affärsimperium. USA kommer att drabbas av en gigantisk katastrof tror jag. För de härbärgerar och utövar all gemen ondska som bara finns! Men vi vet alla att deras konspirationer mot den högst inte kommer att lyckas! Men en spillra av dem skall bli räddade de med!
Anonym
#4. Publicerat 2019-08-18 av Anonym

Inte säkert det var en jude. Det finns även så kallade falska judar, som ibland kallas kazarmaffian.

Anonym
#5. Publicerat 2019-08-19 av Anonym
Jag kan inte se videos nu, men kopplingen
mellan pedofilringarna och sionister förstår jag
inte riktigt.
Epstein är en "gammal kändis" för oss som
hänger med någorlunda. Att han skulle bli
mördad innan han kunde höras var ganska
självklart.

Den enda nyhet jag ser i detta är att Trump
börjat uppfylla vallöftet att "dränera träsket", och
tyvärr lär fler mord vara att vänta.
Anonym
#6. Publicerat 2019-08-19 av Anonym
Roligt S att du är tillbaka.
Bara några alternativa nyheter jag fann intressanta. Kopplingen kan vara att talmudismen stöder pedofili och kazarer har dubbla medborgarskap. Kände du till de Noakidiska lagarna?
Anonym
#7. Publicerat 2019-08-19 av Anonym
Roligt S att du är tillbaka.
Bara några alternativa nyheter jag fann intressanta. Kopplingen kan vara att talmudismen stöder pedofili och kazarer har dubbla medborgarskap. Kände du till de Noakidiska lagarna?
Tack, jag är tillbaka i civilisationen några
dagar.

Jag känner till dessa lagar. Vi får se om de sys
ihop med Agenda 2030, om vi lever vill säga. Än
så länge verkar de snarare krocka.
Hello säger: Livet går framåt och inte bakåt. Så ser framåt nu och lämna gårdagen! Forma framtiden som ligger framför dig Jesus Kristus är vårt enda hopp!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen