Rosie säger: Hej! Stå upp och var ljus! Låt Herren lysa genom dig! Ta ditt kors varje dag, i ödmjukhet och gudsfruktan! I kärlek: Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-01-18 av Anonym.
blir ni ofta bannade?
på forum osv?

själv har jag tappat räkningen men det är i princip på alla ställen där jag reggar mig. här undantaget men så har jag bara varit medlem ett par dagar..

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
Jag är inte förvånad om du blir bannad på olika siter.
Du har mer eller mindre tagit över här.
Just nu så verkar du med god marginal stå för majoriteten av inläggen här på KD.
Vad är din agenda?
Anonym
#2. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
det här är inte en tråd om mig, men visst, morsan kallade mig för "generalen" och då var jag inte gammal.

men sen hade hon ju fått för sig att ta på sig en "papparoll" över sina barn som hon horat fram genom olika "pappor".

min agenda? jag delar med mig av mitt vittnesbörd och Guds Ord efter min bästa förmåga. skulle folk omvända sig från sina perversa vägar p-ga vad jag säger eller gör, så får det ses som bonus.
Anonym
#3. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
det här är inte en tråd om mig, men visst, morsan kallade mig för "generalen" och då var jag inte gammal.

men sen hade hon ju fått för sig att ta på sig en "papparoll" över sina barn som hon horat fram genom olika "pappor".

min agenda? jag delar med mig av mitt vittnesbörd och Guds Ord efter min bästa förmåga. skulle folk omvända sig från sina perversa vägar p-ga vad jag säger eller gör, så får det ses som bonus.
Jag tror nog att det inte är någon som läser dina bilagor längre. De har fattat vad det är du lägger ut.
Kom igen när du har rätt evangelium att skriva om, för det rätta innehåller frid och kärlek, och jag har inte sett dig dela någonting av det hittills. Du predikar en falsk Jesus dessutom.
Anonym
#4. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
DETTA SADE HERREN:

Look at the wonders and signs that are going to befall this Planet. Look at the ice of the north. For it will begin to move as the axis of the Earth shifts. You people believe you know it all.You people believe you’re gods. I will show you who is God. I will show you what God can do. Prepare for the Day of the Water. For if you live near the water you will see the Force of God. You people, who are followers of Satan, will be the first to taste the Power of God. For your God Jehovah will avenge His Name. He will strike down every altar of the enemy, every altar of Satan.

http://prophecy.org.il/0220-prophecy/
Anonym
#5. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
" My child; they go out to teach all nations to worship the image of mortal man, a worthless imitation, instead of My Eternal Glory... ah! how they5 lie heavily on Me! with the power6 given to them by the dragon, they summit their implacable hatred and spirit of revenge by making war against the saints and all those who are not in their clan, and who refuse to worship the statue of the beast;

so I tell you: blessed are those who believe in Me and worship Me; blessed are those who follow Me; blessed are those who believe that My Promise is on its way to be fulfilled; for on these, My Sigh of Love will be branded on their foreheads; I tell you truly: if a man serves Me, he must follow Me; O era, do not be afraid to come back to Me; come back to Me while there is still time, for My Day is near and how will you face it?

/Jesus Kristus

http://www.tlig.org/print/sv/messages/550/
Anonym
#6. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
DETTA SADE HERREN:

Look at the wonders and signs that are going to befall this Planet. Look at the ice of the north. For it will begin to move as the axis of the Earth shifts. You people believe you know it all.You people believe you’re gods. I will show you who is God. I will show you what God can do. Prepare for the Day of the Water. For if you live near the water you will see the Force of God. You people, who are followers of Satan, will be the first to taste the Power of God. For your God Jehovah will avenge His Name. He will strike down every altar of the enemy, every altar of Satan.

http://prophecy.org.il/0220-prophecy/
1Tess 5 : 19 Släck inte Anden. 20 Förakta inte pro-fetior, 21 men pröva allt, behåll det goda 22 och håll er borta från allt slags ont.
Anonym
#7. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
Hebreerbrevet 12:25 Svenska 1917 (SV1917)

^25 Sen till, att I icke visen ifrån eder honom som talar. Ty om dessa icke kunde undfly, när de visade ifrån sig honom som här på jorden kungjorde Guds vilja, huru mycket mindre skola då vi kunna det, om vi vända oss ifrån honom som kungör sin vilja från himmelen?
Anonym
#8. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
Heb 12:26 Den gången fick hans röst jorden att skaka, men nu har han lovat och sagt: Än en gång ska jag skaka inte bara jorden utan också himlen.? 27 Orden än en gång visar att det som skakas ska försvinna, eftersom det är skapat, för att det som inte kan skakas ska bestå.
28 När vi nu får ett rike som inte kan skakas, låt oss då vara tacksamma. På så sätt ska vi tjäna och behaga Gud med vördnad och fruktan, 29 för vår Gud är en förtärande eld.
Anonym
#9. Publicerat 2019-01-20 av Anonym
på forum osv?

själv har jag tappat räkningen men det är i princip på alla ställen där jag reggar mig. här undantaget men så har jag bara varit medlem ett par dagar..
Har du funderat på varför det blir så?
Anonym
#10. Publicerat 2019-01-21 av Anonym
på forum osv?
Nej.
Rosie säger: Hej! Stå upp och var ljus! Låt Herren lysa genom dig! Ta ditt kors varje dag, i ödmjukhet och gudsfruktan! I kärlek: Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen