CoolaOK säger: Singelträff i Västergötland våren 2024? Diskutera under forum "Kärlek och relationer" "Singelträff i Västergötland våren 2024?"
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2019-01-10 av Anonym.
Överlevare från koncentrationslägren

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2019-01-10 av Anonym
*GÄSP*
Anonym
#2. Publicerat 2019-01-10 av Anonym
*GÄSP*
Asterix, "gäsp" är inget uttömmande svar, har du lyssnat på programmwt!
"Gäsp" tolkar jag som bl a ointresse!
Intresse är en indigriens som behövs för att skaffa sig mer vetande...
huldah
#3. Publicerat 2019-01-10 av huldah
Jag kan inte hitta inlägget.
huldah
#4. Publicerat 2019-01-10 av huldah
Asterix, "gäsp" är inget uttömmande svar, har du lyssnat på programmwt!
"Gäsp" tolkar jag som bl a ointresse!
Intresse är en indigriens som behövs för att skaffa sig mer vetande...
Det kan också vara hjärnskada. Sanna Ehdin skriver om detta i sin bok "Sluta kämpa börja leva". Jag har själv sett en gäspande människa i en hovrättsförhandling sitta o gäspa o hånskratta inför videoförhör med en 10 åring som blivit utsatt för sexuellt övergrepp.
Anonym
#5. Publicerat 2019-01-10 av Anonym
Jag kan inte hitta inlägget.
spelaren är längst upp på sidan (ljud)
En bättre länk
https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1227484?programid=1602
Anonym
#6. Publicerat 2019-01-10 av Anonym
*GÄSP*
Ett ganska märkligt svar av dej Asterix, du verkar ju både studerad och intelligent!
Anonym
#7. Publicerat 2019-01-11 av Anonym
*GÄSP*
Han har ingen hjärnskada Huldah, han tror han är rolig.

Jag tänker lyssna på P1 när jag får tillfälle. Jag vet inte om du har snö upp till öronen nu? Stormen Jan har tydligen dragit in.

Mycket mer har jag inte att tillägga. Det är ca 10 personer som skriver i forumet. De som hade lite roligare trådar har lämnat. Jag menar inte din olw. Jag funderade på en tråd om små och stora spännande ting som jag upplevt där Gud gripit in på ett särkillt vis och hoppades få höra andras berättelser. Det skulle vara uppiggande och uppmuntrande. Men jag tror inte det är någon ide.

Jag har fått ett bönesvar dock. Jag tittade av en tillfällighet på Vision Sverige som hade direktsänd förbön och undervisning om väckelse och jag satte igång att be för folk. Sedan funderade jag om jag skulle prova själv och skrev ihop något i all hast på deras Facebook. Finns inte kvar. Han bad över det och jag blev en smula snurrig. Jag hade tre personer som jag av skäl har anledning att tycka illa om och som jag kämpat med att förlåta. Nu är de tre som om jag inte känner dem, jag minns inte repliker som satt som klister i huvudet. Jag är tacksam mot Gud. Jag vill inte ha tillbaka hatet, så jag håller dörren stängd. Du är inte en av dem, lika bra jag är tydlig. Jag får nog byta uppfattning om Vision Sverige och kolla mer.
Anonym
#8. Publicerat 2019-01-11 av Anonym
*GÄSP*
Han har ingen hjärnskada Huldah. Han tror han är rolig.

Jag ska lyssna på det. Jag vet inte om du har sällskap av stormen Jan just nu? Isf får du vara rädd om dig.
Anonym
#9. Publicerat 2019-01-11 av Anonym
*GÄSP*
Lyssna på programmet och säg nåt, du har ju tapetserat forumet med dina artiklar och filmer men kan inte komma med ett vettigt svar eller?
huldah
#10. Publicerat 2019-01-11 av huldah
spelaren är längst upp på sidan (ljud)
En bättre länk
https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1227484?programid=1602
Tack så mycket!
CoolaOK säger: Singelträff i Västergötland våren 2024? Diskutera under forum "Kärlek och relationer" "Singelträff i Västergötland våren 2024?"
Skriv Skriv här Skriv i megafonen