Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Diskussion

Granskog
Skapat 2018-06-12 av Granskog, man, 53 år, Jönköpings län.
Sommarkonferenser
Snart är det dags för årets Nyhemsvecka,
Pingströrelsens stora sommarkonferens i Nyhem utanför Mullsjö.
Några av årets medverkande är Daniel Alm, Pelle Hörnmark, Niklas Piensoho och Sebastian Stakset.
För mer info se http://www.nyhemsveckan.se/


Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2018-06-12 av Anonym
Jag åker till Torpkonferensen under midsommarveckan
Granskog
#2. Publicerat 2018-06-15 av Granskog
Jag åker till Torpkonferensen under midsommarveckan
Vad trevligt!
Fyll gärna på med fler tips för oss som inte har en fulltecknad dating-kalender...
Anonym
#3. Publicerat 2018-06-15 av Anonym
Ikväll är husbilen packad o klar för avfärd i morgon till Örebro, 5 veckors ledighet väntar
Först Torp, några dagar på Hönö o några dagar på Gullbranna däremellan lite annat smått o gott i vårt avlånga land.
Tillsammans med min 13-åriga dotter...längtar
snömannen
#4. Publicerat 2018-06-15 av snömannen
Konferens i Bollnäs, startar Lördagkväll 16/6 till 25/6. Är en bra liten konferens, blir 4 året för mig, en riktig batteriladdare och få komma dit! ;-)
Anonym
#5. Publicerat 2018-06-17 av Anonym
Ska till Nyhem för första gången över midsommar, med dottern o barnabarnen. Vad är bäst med Nyhem???
Granskog
#6. Publicerat 2018-06-17 av Granskog
Ska till Nyhem för första gången över midsommar, med dottern o barnabarnen. Vad är bäst med Nyhem???
Det bästa är nog helheten, att där finns något för alla.
Barn och tonårssamlingar, seminarier där ibland väldigt intressanta ämnen avhandlas,
bibelstudier, härlig sång och musik och fantastiska möten.
Är också roligt att se att det är så många som har satt som mål att nå Himlen som slutdestination.
Men det allra bästa är väl att Jesus alltid är där! ;-)
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen