Gratis iPhone och Android mobilappar
Registrera dig här
Skriv en hilsen til alle på KristenDate.se
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Fritid >> Debatt

Öppna profilen till jadu

Gullbrannagården, träffas i helgen?

Fler som är sugna å va med nåt på SAM:s Årskonferens nu i helgen på Gullbrannagården utanför Halmstad? (10-13 Maj)
Jag befinner mej nu i familjens stuga 15 km därifrån.

Tjejer som killar, hör gärna av er ?? (ingen dejt)
Öppna profilen till sus59
Nooo, sista dag imorgon, inte för sent än nen jag känner ingen lust, inget intresse att åka ända dit. Benny Hin har svikit, Peter Ljunggren har svikit, Ulf / Birgitta Ekman har svikit; det räcker för tillfället. Och dessutom det kostar för mycket; Guds Ord är gratis. Konstigt att ingen svensk kristen bonde, som kan låna en bit av sin åker för en sådan konferans. Ett tält skulle vara nog, allt för att dra ner kostnader, för att fler skulle kunna vara med. Konstigt.
Mmm, jag har råd nu för tiden men det inte det utan den person som är utan arbete ska också kunna komma.
Dessutom så; om jag ska se där Hillsångs sångerskor i korta tjolar, allmänt sexiga då säger jag nej till hela konferensen.
Blir inte arga på mig nu då utan rätta till om jag är för hård i mitt tyckande.
Hälsn.
Öppna profilen till Livskvalite
Ja, jag tycker du är för hård i ditt tyckande. Förstår inte riktigt hur du tänker.
Jag har varit på många konferenser o varit på Gullbrannagården många gånger, jag får mycket med mig hem det.
Ok, tack för svaret.
Väntar på fler åsikter.
Öppna profilen till LevaLivet
Nooo, sista dag imorgon, inte för sent än nen jag känner ingen lust, inget intresse att åka ända dit. Benny Hin har svikit, Peter Ljunggren har svikit, Ulf / Birgitta Ekman har svikit; det räcker för tillfället. Och dessutom det kostar för mycket; Guds Ord är gratis. Konstigt att ingen svensk kristen bonde, som kan låna en bit av sin åker för en sådan konferans. Ett tält skulle vara nog, allt för att dra ner kostnader, för att fler skulle kunna vara med. Konstigt.
Mmm, jag har råd nu för tiden men det inte det utan den person som är utan arbete ska också kunna komma.
Dessutom så; om jag ska se där Hillsångs sångerskor i korta tjolar, allmänt sexiga då säger jag nej till hela konferensen.
Blir inte arga på mig nu då utan rätta till om jag är för hård i mitt tyckande.
Hälsn.

Du har naturligtvis rätt till dina åsikter.
Min dotter är med och sjunger på Hillsong.
Jag ser andra saker än vad du ser när Hillsongs lovsångsteam är på scen. Oavsett om min dotter är med eller inte.
Tack.