Svar #3. Postat 2018-02-07 kl 04:19 av
SweKiwi.
Det gick alldeles utmärkt! Uppskjutningen sändes live och kan ses i efterhand
här.
Sanningssökare, du förnekar dig inte! Allt är fejk. Ett otal kameror följde händelsen. Vem som helst med en kamera eller teleskop kunde själv se att det som syntes på YouTube var det som hände i verkligheten. Så om din konspirationsteori ska stämma, måste dessa människor antingen själva vara med på konspirationsteorin eller vara så lättlurade att de inte förstår varför det som syns i deras egna teleskop inte alls stämmer överens med vad som sägs »officiellt«.
Och om du undrar: Nej, sådana här händelser får inte min icke-tro att bli varken starkare eller svagare. Existensen av en gud är en separat fråga som inte har ett dyft med raketuppskjutningar att göra. Skulle hela rymdindustrin avslöjas som bluff, skulle det inte göra mig mer troende. Inte ens om jorden verkligen visade sig vara platt.
/
Kiwi
P.S. Jag har fått mejl om att jag har nya olästa meddelanden här på sajten. Som jag skriver i min profil så är jag inte betalande medlem,
så jag kan inte läsa dessa meddelanden. Vill någon nå mig privat, så skicka mejl till toronagasama@mail.com