Höstlöv säger: Cyklar hem i fantastisk solnedgång med rapsfält som just börjar färga fälten smått gula & gläds över allt som är positivt. Tacka Herren i allt!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2017-03-15 av Anonym.
Mer korrekta bluffprofiler
Nu är svensköversättningen bättre, inte uppenbart google-dålig. Mailadressen, med siffror framför @, står inte på profilsidan utan kommer i första hälsningsbrevet.
Har man ett gott minne så känner man igen samma adresser på ständigt nya ansikten.
Men dom verkar ha fattat att vi är misstänksamma, eller annars har dom läst i vårt forum. :)

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2017-03-15 av Anonym
Ja hur som helst är det irriterande med dessa besök! Men man behöver inte ha så hög intelligenskvot för att förstå att det är en bluff när en 20-årig tjej vill ha kontakt med en gammal gubbe:) Nä det är bara att anmäla och hoppas att dom hittar en annan affärsidé, ja helst en seriös och naturligtvis utanför våra gränser!!


Anonym
#2. Publicerat 2017-03-17 av Anonym
En bluffprofil är inloggad just nu.
Den engelsk talande man ville tvunget ha mitt e-mail adress. Jag nekade 3x och då slutade han att skriva till mig. En seriös man skulle hålla kontakten på ett annat sätt.
Höstlöv säger: Cyklar hem i fantastisk solnedgång med rapsfält som just börjar färga fälten smått gula & gläds över allt som är positivt. Tacka Herren i allt!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen