Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Diskussion

Anonym
Skapat 2017-01-15 av Anonym.
Bergmans Bryderier
Jag försvinner nu från sajten för denna gång. Vill bara lämna kvar en liten påminnelse om boken jag gav ut i somras. Den finns alltså för nedladdning (gratis ett tag till) och att beställa i pappersupplaga, på iTunes, hos någon av de vanliga näthandlarna (adlibris, bokus m.fl.) samt i min egen webbshop. (Här finns också en kontaktsida, om någon ev. vill nå mig personligen.)

Titta gärna närmare på detta, du som gillar att läsa! De som läst boken hittills verkar uppskatta den mycket, av vad jag fått höra...

Ha det bra, alla!
/Flight61

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2017-01-16 av Anonym
Jag har inte beställt boken än. 4 andra böcker väntar i kö att bli lästa. Det är mina barn som beställt till mig för att jag skulle läsa annat än Bibeln. Dessutom så av ren tillfällighet så hamnade i mina händer en bok som man kan översätta... Bibeln helar...
Det handlar om mat och dryck som Bibeln rekommenderar för att vara frisk. Har gjort anteckningar.
Anonym
#2. Publicerat 2017-01-20 av Anonym
Ok. Bra att ni säger det.
Höstlöv säger: Våra liv kan se olika ut vad gäller förutsättningar & livsvillkor. Ofrivillig ensamhet av partner/vänner finns överallt. Bjud över nån, det är helg!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen