Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2017-01-11 av Anonym.
Inloggade
Åh, jag kan inte se Alla som är inloggade.....bara de senaste.....inte ens i "sök användare" går det att söka så jag får se alla som är inloggade....på ett lätt sätt menar jag

Varför?

Vore inte det en bra funktion?

När jag använder de sökfunktioner som finns,....ramlar jag titt som tätt över profiler som inte är speciellt aktiva. Om kan jag se A L L A som är inloggade så har jag ju en möjlighet att i realtid få kontakt, o även en hum om vilka som är här mer ofta än sällan.

Jag tycker det är väldigt aktuellt att se vilka som är inloggade,...det är ju en stooor del av grejen att LÄTT kunna vandra runt bland människor som är här o nu när jag är här o nu.

Eller har jag missat nån funktion??!

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2017-01-11 av Anonym
Håller med.Man borde kunna på ett lätt sätt kunna se hur många och vilka som är inloggade.
Anonym
#2. Publicerat 2017-01-11 av Anonym
Lägg en list på sidan där det står "Inloggade", o så finns vi där, en låååååånga (förhoppningsvis ) lista på alla som är inne. O att man kan välja om man vill se "Alla", bara "Män", bara "Kvinnor"....kanske kunna välja ålder....också....eller jag ska inte trycka på för mycket här,....men en inloggningslista tycker jag det kan bli,....väl,....snälla KD
Anonym
#3. Publicerat 2017-01-11 av Anonym
Håller med.Man borde kunna på ett lätt sätt kunna se hur många och vilka som är inloggade.
Ja!

Man vill ju mingla med dem som är här.....ju....o då behöver man se, lätt, vilka vi är...som är här.....nu.
O man vill också S y n a s lätt, eller hur??
Anonym
#4. Publicerat 2017-01-11 av Anonym
Det är ingen idé att framföra synpunkter till KD. De gör inga förändringar av den här sidan. Det har gjorts många försök sedan starten, må ni tro...
Anonym
#5. Publicerat 2017-01-11 av Anonym
Det är ingen idé att framföra synpunkter till KD. De gör inga förändringar av den här sidan. Det har gjorts många försök sedan starten, må ni tro...
Mhmmm......

Men de ska lägga till ett ställe för bön,.....tror jag......

De kan de passa på med detta också
Anonym
#6. Publicerat 2017-01-12 av Anonym
Mhmmm......

Men de ska lägga till ett ställe för bön,.....tror jag......

De kan de passa på med detta också
Eller man kan ge "Sök användare", en till funktion. Sök inloggade. O så ser man vilka som är det.
Det kanske inte är så kul alla gånger att flagga stort på framsidan i en lista att man loggar in. Kan ju vara skönt att få strosa in för sig själv ibland.
O när jag tänker på det låter det vettigare att ha det så, det är på sin plats i "Sök användare"

Nå,....KD?
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen