Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Anonym
Skapat 2016-05-28 av Anonym.
Gud är så god! :)
Det var möte ikväll och jag hade tänkt att skippa det och fara imorgon istället, men Den Helige Anden propsade på att jag skulle fara ikväll, så tillslut gav jag med mig och for.

Mötte en annorlunda man på mötet som jag är rätt så övertygad om var frälst, han var svår att förstå.. xD :)
Men under förbönen så tog han tag i min hand och ledde mig framåt, och sa att jag skulle ha förbön, och jag tänkte typ 'okej, vad ska jag ha förbön för' och jag bestämde mig snabbt för mer Kärlek och uppenbarelse.
Och så kom jag fram till förbönsplatsen, mannen som bad för oss kom fram till mig och frågade och jag sade vad jag vill ha bön för, och då började han be för det och ganska så snabbt så började han profetera och allting gick rakt in i hjärtat, det var allt som jag känt för i tjänsten för Gud och som jag vill och som jag fått uppenbarat, det var som en skalpell rakt in i hjärtat, tårarna flödade och glädjen var enorm.

Gud är så otroligt god, och jag vill bara se allt manifesteras som han vill göra genom mig för andra! :)

HalleluYah!

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2016-05-28 av Anonym
Awesome!! :D Det är en stor förtröstan att Gud vet bäst och är mer envis än en själv.. :D
Anonym
#2. Publicerat 2016-05-28 av Anonym
Det var möte ikväll och jag hade tänkt att skippa det och fara imorgon istället, men Den Helige Anden propsade på att jag skulle fara ikväll, så tillslut gav jag med mig och for.

Mötte en annorlunda man på mötet som jag är rätt så övertygad om var frälst, han var svår att förstå.. xD :)
Men under förbönen så tog han tag i min hand och ledde mig framåt, och sa att jag skulle ha förbön, och jag tänkte typ 'okej, vad ska jag ha förbön för' och jag bestämde mig snabbt för mer Kärlek och uppenbarelse.
Och så kom jag fram till förbönsplatsen, mannen som bad för oss kom fram till mig och frågade och jag sade vad jag vill ha bön för, och då började han be för det och ganska så snabbt så började han profetera och allting gick rakt in i hjärtat, det var allt som jag känt för i tjänsten för Gud och som jag vill och som jag fått uppenbarat, det var som en skalpell rakt in i hjärtat, tårarna flödade och glädjen var enorm.

Gud är så otroligt god, och jag vill bara se allt manifesteras som han vill göra genom mig för andra! :)

HalleluYah!
Låter intressant, berätta mer..
Anonym
#3. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Amen!
Anonym
#4. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Lycka till i din tjänst för Gud (och människor) framöver!
Anonym
#5. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Hej eliav.
Roligt att höra, Gud välsigne dig i din tjänst.
Hälsn.
Anonym
#6. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Awesome!! :D Det är en stor förtröstan att Gud vet bäst och är mer envis än en själv.. :D
Yepp.! ^-^

Det är gott att Gud är uthållig med oss! :D
Anonym
#7. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Låter intressant, berätta mer..
Vad är det du vill höra? :P
Anonym
#8. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Hej eliav.
Roligt att höra, Gud välsigne dig i din tjänst.
Hälsn.
Hej. :)
Tack.
Frid.
Anonym
#9. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Lycka till i din tjänst för Gud (och människor) framöver!
Allt vi behöver är Guds hjärta, så kommer han leda oss rätt. <3 :)
Anonym
#10. Publicerat 2016-05-29 av Anonym
Vad är det du vill höra? :P
För att ta något exempel: vad han profeterade? :)
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen