BoazNovax säger: En liten sång till alla som längtar efter en solstrålande vän.. ”You Are My Sunshine!” https://youtu.be/4Oc6PTtcthA?feature=shared
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Diskussion

Anonym
Skapat 2015-11-25 av Anonym.
Allmänna snacktråden!
Eftersom det inte går att få kontakt med människor på denna sida utan att betala startar jag en allmän snacktråd. Vi får väl se om det finns ett behov av den ;-)

Här kan man:
Stämma möte att "ses" på chatten
Prata om allt utom politik och religion (finns ju forum för det)
... Babbla om allt möjligt, ingenting är OT (utom ovan nämnda ämnen).

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2015-11-25 av Anonym
Jag åt en riktigt stor måltid alldeles nyss, det är väl något värt att prata om..? :)
Anonym
#2. Publicerat 2015-11-25 av Anonym
Jag åt en riktigt stor måltid alldeles nyss, det är väl något värt att prata om..? :)
Absolut!
Själv åt jag en fläskig macka med skinka nyss.

Jag gissar att du åt 10 surströmmingar med 5 potatisar eftersom du är norrlänning. :)
Anonym
#3. Publicerat 2015-11-26 av Anonym
Absolut!
Själv åt jag en fläskig macka med skinka nyss.

Jag gissar att du åt 10 surströmmingar med 5 potatisar eftersom du är norrlänning. :)
Oki. :)
Surströmmingarna får du ta och äta va.. :s :)
Lilla snöflingan
#4. Publicerat 2015-11-26 av Lilla snöflingan
..behovet finns nog säkert, problemet e nog bara att alla verkar tro att man måste va intresserad för att ta kontakt/snacka - trodde verkligen att troende bröder å systrar hade övertaget när det gällde kommunikation(!) men som sagt, problemet verkar va att man tror att den som hör av sig bara har "vill du bli min-inställning" lr att man själv måste känna intresse för den som frågar.. =P
Anonym
#5. Publicerat 2015-12-19 av Anonym
Ja jag håller med, det är ju alltid trevligt med lite sociala kontakter och trevligt att skriva lite utan att det alltid ska finnas en tanke på att det ska bli " vi". Tycker det är bra med bloggar så här för då blir det ju lite mera på det sättet.
Sen är ju många av oss här och vill träffa nån också,men i väntan på det är det ju kul att ha kontakt med andra här på sidan.
Anonym
#6. Publicerat 2015-12-19 av Anonym
Jag åt en riktigt stor måltid alldeles nyss, det är väl något värt att prata om..? :)
Älgstek?
Anonym
#7. Publicerat 2015-12-19 av Anonym
Jag åt en riktigt stor måltid alldeles nyss, det är väl något värt att prata om..? :)
Kebabrulle?
Anonym
#8. Publicerat 2015-12-19 av Anonym
Älgstek?
Nej.. :)
Anonym
#9. Publicerat 2015-12-19 av Anonym
Kebabrulle?
Nej.. :)
Anonym
#10. Publicerat 2015-12-19 av Anonym
Roligt att tråden lever och kom att handla om Eliav's matintag :-)

Jag får en ny chans?
Lasange?
BoazNovax säger: En liten sång till alla som längtar efter en solstrålande vän.. ”You Are My Sunshine!” https://youtu.be/4Oc6PTtcthA?feature=shared
Skriv Skriv här Skriv i megafonen