BoazNovax säger: En liten sång till alla som längtar efter en solstrålande vän.. ”You Are My Sunshine!” https://youtu.be/4Oc6PTtcthA?feature=shared
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Lilla snöflingan
Skapat 2015-11-21 av Lilla snöflingan, man, 49 år, Kalmar län.
Får ni tjejer "spamfejkmail"??
ok,så ja hade fått 4 meddelanden å eftersom jag har kollat runt lite på ett flertal profiler så tänkte jag att möjligheten FINNS ju faktixt att nån kan ha hört av sig (men d va junte så svårt att räkna ut att 2st va från sajten *välkommen + skaffa betalversion lr dyl* å säkert *minst* ett fejkmail ; ) så ja bestämde mig ivf för att låna cash för att kolla efter, å mkt riktigt..
va som slår mig är tanken "e d bara vi män/killar som får såna här "bluffutskick" (eju oftast d) lr får även kvinnor/tjejer d oxå??" *känns junte så?*

..så ja hoppas ja kan få nåt svar på detta så man får veta!? *tack* =)

dessa två mail har ja fått utöver de 2 från KD och d kommer ju från samma avsändare och Google Translate skiner inte alls igenom,nädå.. *facepalm* ^^
(om fler killar/män fått såna här spamutskick på denna sida så får ni gärna hojta t oxå - lite ql e d ju åse om d händer ALLA lr om d sker lite random så att säga ; )

Från hopein2020 i går kl 09:16

Hej hur mår du idag? Jag är Becky och jag gjorde hade ett intresse i din profil som är därför jag beslutat att skicka ett meddelande, om du har en ledig tid du kan ta hand att skicka mig ett mail på prilla.rebecca@gmail.com för oss att få att veta mer om varandra, eftersom jag är alltid inte här... Hoppas att höra från dig snart....
Rebecca

Från hopein2020 i går kl 09:25

Hej Handsome Man,
Hur mår du? Jag hoppas att ni gör good.My heter Ramatu Haruna och Im ny här på denna webbplats och Im här söker en man som vet hur man gör det bästa av allt. Jag är en kvinna som älskar en man som vet var man ska sätta sig själv på rätt sätt och mannen som kan få mig att känna som den lyckligaste och lyckligaste kvinna någonsin existerat här i denna värld... Jag hoppas att du är också allvarlig och berätta vad du letar efter. Här är min e-postadress skicka mig e-post till

( gelealone@hotmail.com ) Eller
Skype ( gelealone )

Hoppas vi hörs snart.
Ramatu Haruna.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2015-11-21 av Anonym
Ja såna mail får man en hel del här. bara anmäla till KD.
Lilla snöflingan
#2. Publicerat 2015-11-21 av Lilla snöflingan
aha,ok! tack för infon! =)
Anonym
#3. Publicerat 2015-11-26 av Anonym
Jag har inte fått något än.
Anonym
#4. Publicerat 2015-11-26 av Anonym
Jag har inte fått något än.
Det kommer, jag lovar! Vänta bara!
Anonym
#5. Publicerat 2015-11-26 av Anonym
Jag väntar med spänning....... =)
Lilla snöflingan
#6. Publicerat 2015-11-26 av Lilla snöflingan
Jag väntar med spänning....... =)

(ska man säga... lycka till nu?!? ; )
BoazNovax säger: En liten sång till alla som längtar efter en solstrålande vän.. ”You Are My Sunshine!” https://youtu.be/4Oc6PTtcthA?feature=shared
Skriv Skriv här Skriv i megafonen