Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

Lilla snöflingan
Skapat 2015-11-16 av Lilla snöflingan, man, 49 år, Kalmar län.
Ska det här leda till nåt???
Hittade faktixt denna sida via FB å det va ju bara å skapa ett konto på direkten!..men det tog junte många minuter innan jag insåg att detta va en betalsida överlag (hade visst missat det ; ) och att man inte ens kan läsa sina meddelanden i inkorgen.. =P

Så, nu hoppas jag att jag ska få kontakt me de personer som hört av sig till mig men att ni går via min Blogg istället, såvida ni inte har möjlighet att skriva i Gästboken såklart! *men det kostar* ^^
(att kommentera på inlägg i Bloggen eju gratis ; )
Om det här ska leda till nån kontakt av nåt slag så måste man ju få en ärlig chans - annars finns ju ingen mening för mig att va medlem här.. =P *åja söker en seriös tjej som vill gå all-in me hela livet som insats* ^^

Har inte nån "lust" att lägga pengar på nätdejting, så jag hoppas denna gratisvariant kan fungera!? =)

När jag loggar in här imorn så vill jag se lite (gratis)aktivitet på mitt konto - tack! ^^ =)
//flingan alias Roger ^^

Ps. idag har jag sett att ngn gillat min profil *tack* men det hade ju vatt ql åse vem det va iaf - även om det nu inte skriker "JAG VILL HA KONTAKT ME DIG!!!" så vill man ju ändå veta! ^^
Ds.

Svar på inlägg

Lilla snöflingan
#1. Publicerat 2015-11-17 av Lilla snöflingan
Efter upplysning *tack* så visar det sig att inget av sätten fungerar via gratisversionen, så vill du få kontakt med mig så hör av dig på:

mail: mr_perfect777@hotmail.com (ja,det är ironiskt ; )

FB: Roger Flingan Flink (PM = KristenDate som info)

SolidLove: flingan (är gratis att ta kontakt på + mer utförlig presentation för den som vill veta det mesta om mig,haha! ; )

Happy Pancake: Robothumlan (oxå gratis! =)

Hoppas vi hörs! =)
*vänner kan man ju bli hur lr hur* ^^
Anonym
#2. Publicerat 2015-11-20 av Anonym
Inte dåligt vi att vi kan kommunicera såhär. Jag har fångat upp någon enstaka via facebook. Snacka kan man alltid - men jag är Göteborgare.
Lilla snöflingan
#3. Publicerat 2015-11-20 av Lilla snöflingan
jomen precis,utvecklingen går framåt - "vi kan lita på teknikens under" ^^
..otroligt egentligen vicken genomslagskraft fb haft - har man inte nåt konto där så finns man typ inte/e inte "normal".. =P *ja e lite anti-fb men ett konto har ja mest för kontakts skull* ^^

Göteborgare alltså! =)..va gör man för att roa sig i gbg under vinterhalvåret egentligen??
(här i västervik finns inte så mkt å göra,om man bortser från kroglivet,men d e väl som me dom flesta ställen - d finns säkert mer å göra än va man tror bara man vet om´ett ; ) *har kollat evenemangskalender å visst finns d en hel del,men när d kommer t den "offentliga delen" (d som alla vet om) så finns d inte mkt på kartan* =/

Hockey å innebandy kan man kolla på åsen e d typ bara d vanliga citylivet som finns.. (clubbing,äta/fika)
Anonym
#4. Publicerat 2015-11-20 av Anonym
Ursäkta att jag klampar in i er lilla privata konversation, men eftersom det här är ett allmänt forum där det hör till ordningen att man lägger in kommentarer i trådarna, vill jag bara passa på att säga:

Nej, alla måste inte finnas med på Facebook....jag lever och finns till i allra högsta grad, TROTS att jag inte är med där....

Tja...nu fick jag ju det sagt.

Ska inte störa mer nu
Lilla snöflingan
#5. Publicerat 2015-11-20 av Lilla snöflingan
haha,d e lugnt vettu *ursäkten mottaget* ^^ men då passar ja oxå på att säga att ja aldrig påstått att d e så helt å hållet,bara "typ" (d lilla ordet som ofta gör en väldans skillnad ; ) - finns ju fler som du åja va en av dom väldigt länge - men d eju lite som dom säger om företag: "syns man inte,finns man inte" - men d finns ju massa företag som inte "syns" men som klarar sig bra ändå,så dom finns ju i allra högsta grad! =)

*och ursäkta ordvalet "Göteborgare" i mitt tidigare svar - Göteborska ska d ju va om d ska va helt korrekt* ^^
Anonym
#6. Publicerat 2015-11-26 av Anonym
Det är många som i sin presentation skriver att man ska kontakta dem på annat sätt. Mitt intresse svalnar tyvärr då fort. Jag vill inte bli medlem på fler sidor bara för att gratis få kontakta den jag hittar här, inte heller har jag lust att skaffa en anonym mejladress (eller lämna ut min personliga där mitt hela namn framgår) bara för att kontakta den heller. Så då låter jag bli. Varför finnas på en sida där man inte kan kontaktas?
Lilla snöflingan
#7. Publicerat 2015-11-27 av Lilla snöflingan
..som jag har förstått det har flera valt att inte börja betala när detta infördes, så det e nog en orsak..

..och att bli medlem på andra sidor för att få kontakt me nån här känns ju lite olustigt kanske, men för egen del så e det mest för att "presentera mig i mångfald",haha, men oxå för att kunna föra samtalet vidare på den sidan eftersom det inte funkar här om man inte betalar..

..anledningen till att jag blev medlem här var ju för att det skulle va en gratis kristen nätdejtingsajt men det har ju visat sig stämma väldigt dåligt.. å det känns lite väl att avsluta kontot direkt pga det - man får ge det en chans å göra det bästa av det! =)

..nu valde jag iaf att betala en månad för att kunna läsa de 4 meddelandena jag hade (kunde ju vatt nån intresserad som man själv funnit intresse av) men jag hade mest rätt i min gissning om mailens innehåll, dock fick jag ett bra tips om Höga Visan på fb; en nätdejtingsida "på fb-basis" för kristna mellan 25-39 *något flexibelt* så vi får väl se om den sidan ger nåt napp!
..känns väl inte jättetroligt då problemet verkar va av samma slag där som här - ingen svarar på "vanliga vänliga frågor" ens en gång och anledningen är nog densamma som här: man tror att man måste va intresserad av personen i fråga för att ens svara, men hur ska man kunna "visa världen hur mkt vi älskar varandra" när man verkar lida av människofruktan och/eller inte "vill såra nån" genom att artigt avvisa(?) *vicket man inte måste göra på studs dessutom!* så hur ska man få en chans att lära känna nån på riktigt om man inte ens klurar ut det här?!

..själv eja ju för gammal för att ta kontakt me tjejer i den ålder jag passar bäst med (eju dock ingen snuskgubbe men man får junte ens en chans att visa det!) och min ålder blir tyvärr ett stort hinder över nätet: mig ska man ju träffa irl och se vem jag VERKLIGEN är - å det är INTE en siffra på ett papper - utan hur länge jag upplevs som/ser ut att å känner att ha gjort det!

..nu när mörkrets andefurstar fått mer grepp över våra länder å sinnen så fallerar visst dom flesta kristna genom att missa en sån enkel sak som artighet - det är väl ändå höjden av förblindelse(?) lr bara ren rädsla/fruktan i en salig kombination!..ivf kanske analysen känns lite väl överandlig men det ligger nog mer sanning i det här än vad många tror!
..djävulens angrepp är lömska(!) och han vill få oss att frukta och vara försagda* men det är inte den ande Gud har gett oss!..vi ska vara frimodiga och oförsagda samt leva i kärlek till varandra!..när den onde lyckas så in "splittring" så här enkelt, ja då MÅSTE verkligen Guds folk vakna till liv(!) för the dark one vilar inte, och han har bara börjat speeda upp nu i denna sista tid!

*försagd: blyg, blygsam, förlägen, timid, tystlåten, skygg, osäker, rädd av sig, modfälld
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen