Ben säger: Hej Turbotant! Tack detsamma, Gud välsignelse över dig.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2014-12-20 av Anonym.
Ej aktiva profiler.
Varför tar KD inte bort alla ej aktiva profiler?? det finns så många som ej är aktiva här, det lurar oss att tro att det finns intresserade. Ser man en profil o man klickar in på den och där ser man sen att personen ej varit inloggad på 5-6 månader, då är den profilen inte aktiv. Borde inte KD göra något åt det här??

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2014-12-20 av Anonym
Jag tycker dom borde ha en gräns på 6 månader, om man inte varit inloggad under den tiden bör dom radera den profilen. Något bör göras iallefall. Man är ju på denna sidan för att finna nya kontakter och är det ett hav med folk som inte är här längre är det bättre att ta bort dom.
Anonym
#2. Publicerat 2014-12-20 av Anonym
Jag tycker dom borde ha en gräns på 6 månader, om man inte varit inloggad under den tiden bör dom radera den profilen. Något bör göras iallefall. Man är ju på denna sidan för att finna nya kontakter och är det ett hav med folk som inte är här längre är det bättre att ta bort dom. [/quote

Borde inte vi som aktiva betalande här på KD kräva att de som finns här på sidan är aktiva, kan vi agera o säga ifrån fler till KD? Jag har sagt till dem om det här flera ggr, men de har så flata argument för att ha de ej aktiva kvar, det lurar oss andra ju.
Anonym
#3. Publicerat 2014-12-20 av Anonym
Om man skall ta bort gamla är jag lite tveksam till, men jag tycker att det borde finnas med som ett sökkriteria att man enbart skall kunna söka på profiler där användaren varit inloggad den senaste månaden (exempelvis).
Anonym
#4. Publicerat 2016-08-18 av Anonym
Det varierar från 2-4 i min inkorg men det verkar bara vara KD:s betalningsalternativ eller går det att få meddelade i inkorgen utan att jag kan läsa dem?
AllanE
#5. Publicerat 2016-08-18 av AllanE
Felet är inte om profilen är aktive eller inte.
Felet ligger i att man inte kan se vilka som är betalande, och alltså kan ta emot meddelanden.
Det borde åtgärdas, men KD tycks inte bry sig.

Allan
Anonym
#6. Publicerat 2016-08-18 av Anonym
Det första är ju från KD vad jag förstått. Ett utav dessa är från mig i ett ämne. Så betala inte för att se bara mitt, så intressant var det inte. Bara lite tankar. Men som Allan skriver, man ser inte om folk är betalande eller ej. De vet vad de gör.
Anonym
#7. Publicerat 2016-08-18 av Anonym
Ok, tack
Anonym
#8. Publicerat 2016-08-18 av Anonym
Varför tar KD inte bort alla ej aktiva profiler?? det finns så många som ej är aktiva här, det lurar oss att tro att det finns intresserade. Ser man en profil o man klickar in på den och där ser man sen att personen ej varit inloggad på 5-6 månader, då är den profilen inte aktiv. Borde inte KD göra något åt det här??
Jag tycker precis som du. Att inte rensa bort inaktiva profiler ger felaktig och inaktuell information om hur sajten mår. Det är en sak att ha betalat och är inaktiv, men att bara strunta i att radera inaktiva profiler är dåligt. Dom som driver denna sajt kan använda dessa "döda" profiler i sin marknadsföring precis som dom vill. Vi som betalar blir lurade, jag känner det så i alla fall, för man vill ju träffa någon och inte se en massa inaktiva profiler då man söker. En annan sak, en databas med enbart aktiva medlemmar gör sökningen snabbare. Visst vore det bra med nån sorts markering på vilka medlemmar som är betalande. Men....., ju fler registrerade profiler, desto bättre ser det ut, spelar ingen roll om det är aktiva eller inaktiva. Bra för statistiken då nan vill sälja reklamplats åt annonsörer. Falsk marknadsföring.
Anonym
#9. Publicerat 2016-08-19 av Anonym
Hej på er här inne!

Jag har varit på denna sida nu till och från i snart en månad,
söker främst vänskap och har då mest kikat runt lite här på
forumet. Dock har jag inte gett mig till känna förrän nu, pga
att jag känt att ämnen som tagits upp här känts lite "svala",
eller för "heta åsikter"för mig. Läste en tråd gällande Pride här,
och det var visst mycket delade åsikter i det ämnet.

Min profil är öppen och tillgänglig för den/ de som vill ha
kontakt med mig, men, jag är dessvärre inte här inne
så mycket på kvällarna just nu, har en dotter som behöver
min uppmärksamhet.
AllanE
#10. Publicerat 2016-08-21 av AllanE
Jag har just avslutat mitt betalda medlemsskap. Så det är ingen idé att försöka kontakta mig här på KD.
Vill någon kontakta mig, så måste det bli via vanlig mail, telefon eller snigelpost.

Hälsningar

Allan
Ben säger: Hej Turbotant! Tack detsamma, Gud välsignelse över dig.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen