Ande säger: Någon trevlig seriös singel kvinna här ??????
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2014-07-08 av Anonym.
Suspekta medlemmar..
Det dyker ständigt upp suspekta medlemmar med googleöversatta presentationer som fiskar efter din mail i lovord om bilder och mer personlig information här på KD.

Hur mycket kollar ansvariga över de som registrerar sig här?
Jag är inte ute efter storebror fasoner men jag noterar att en del är mycket godtrogna när det gäller sk. "Troll".

Tips är iaf. att vara vääääldigt försiktig med att lämna ut personlig information så som mailadress, facebook eller mobilnummer till dessa.
Se till att först ha en bra kontakt här på KD innan du ger ut mer av dig själv, finns allt för många ute i cybervärlden som försöker sko sig på de som söker livets stora kärlek. Elakt är det och risken är att någon både får sin själ, drömmar och ekonomi sårad.

Take care!
/Baryton

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2014-07-21 av Anonym
Är "nygammal" här efter ett avslutat förhållande och kom med för ett par veckor sedan.
Fått åtminstone tre mail ifrån suspekta damer inom några dagar.
Känner igen tecknen sen sist så jag blockerade dem omgående.
Det verkar vara nedlusat med troll här nu för tiden...
Anonym
#2. Publicerat 2014-07-21 av Anonym
Det dyker ständigt upp suspekta medlemmar med googleöversatta presentationer som fiskar efter din mail i lovord om bilder och mer personlig information här på KD.

Hur mycket kollar ansvariga över de som registrerar sig här?
Jag är inte ute efter storebror fasoner men jag noterar att en del är mycket godtrogna när det gäller sk. "Troll".

Tips är iaf. att vara vääääldigt försiktig med att lämna ut personlig information så som mailadress, facebook eller mobilnummer till dessa.
Se till att först ha en bra kontakt här på KD innan du ger ut mer av dig själv, finns allt för många ute i cybervärlden som försöker sko sig på de som söker livets stora kärlek. Elakt är det och risken är att någon både får sin själ, drömmar och ekonomi sårad.

Take care!
/Baryton
Tack Baryton för varningen ang "troll" som kommer in överallt om vi inte är känsliga i Anden,
vet redan om en (ja fler) som fått svåra problem både ekonomiskt,och integriteten.Och de kvinnor som jag vet om (haft) har svåra hjärteproblem,,,tagit lång tid att återfå förtroendet till män t.ex och säkert omvänt för den som känner igen sig å manssidan)
LEK INTE MED ELDEN

GRATTIS
en
till dig just idag den 21 din födelsedag.
Gud välsigne dig
Anonym
#3. Publicerat 2014-07-21 av Anonym
Det finns en länk "Rapportera profil" vid på användares användarprofil. Och man kan skicka e-brev till dem. Se den här sidan: http://kristendate.se/Templates/Sections/Common/Module.aspx?id=931

Jag har anmält minst fem olika användare de senaste veckorna och de brukar åtgärda problemet inom 24 timmar.

Mvh Daniel
Anonym
#4. Publicerat 2014-12-20 av Anonym
Jag har stött på kanske fem-sex stycken än så länge som jag har anmält.

Jag har en bekant som lurats på mycket pengar av nätlurendrejare (inte här dock), det är ett allvarligt problem att det verkar finnas så många här. Framförallt för människor som inte är vana vid internet, det kan skita sig rejält asså.

Kristen Date borde gå ut med information om sådant till alla medlemmar.
Ande säger: Någon trevlig seriös singel kvinna här ??????
Skriv Skriv här Skriv i megafonen