Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2014-04-19 av Anonym.
Olästa brev.
Oerhört synd att man ej kan läsa breven man får i brevlådan!!
Men är jag ej betalande kund får jag bara medelande om att de finns, men kan ej öppna.
Var för då ens lägga dit dem?
Bättre ni öppnar, men att det ej går skriva tillbaka.
Man kan ju skriva till vederbörande med ett vanligt kontaktmedelande eller i en blogg om möjligt!!
Kanske nåt som går fixa?
Vad säger KD?

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2014-04-20 av Anonym
Det är meningen att det ska vara så, för att "medlemmar" ska vara tvungna att betala för att öppna.
Jag tror att de som initierar meddelandeskrivande är killar/män, och att tjejer och kvinnor får förmodligen ständigt mängder av svar och för att de ska kunna sortera fram den mest fjäskande och statusförsedde och "troende" don juan så måste de gå igenom allt och hade det inte kostat att öppna så hade de bara betalat för att svara vilket hade blivit mer sällan och mindre pengar hade betalats.
AllanE
#2. Publicerat 2014-04-20 av AllanE
Detta är precis en av orsakerna att jag kommer att lämna KD så snart jag funnit (eller framställt) ett alternativ. De flesta datingplatser tillåter betalande medlemmar att skicka och ta emot mail även från inke betaldae, vilka förstås kan läsa de mottagna mailen. Hoppas att snikenheten hos KD inte skall löna sig.

Hälsningar

Allan
diskuterateologi
#3. Publicerat 2014-04-20 av diskuterateologi
Allan, förespråkar Du sajter med betydligt högre 30-dagars avgift?:
Detta är precis en av orsakerna att jag kommer att lämna KD så snart jag funnit (eller framställt) ett alternativ. [...] Hoppas att snikenheten hos KD inte skall löna sig.
Anonym
#4. Publicerat 2014-04-20 av Anonym
Gnällspikar som klagar och knotar..

Det är deras rätt att ta betalt för vad de vill, de har haft en lång period där vi fått alla tjänster gratis.

Tacka Jesus/Gud för det ni har och sluta gnäll över det ni inte har.

Gud välsigne er!
Anonym
#5. Publicerat 2014-04-20 av Anonym
Klart ni skall betala. Varför skulle ni inte?
Anonym
#6. Publicerat 2014-04-20 av Anonym
7vågen skrev:
Klart ni skall betala. Varför skulle ni inte?
Jag har aldrig någonsin betalat en enda krona till någon dejtingsajt, kristendate.se inkluderad. Varför skulle jag göra det? Jag behöver mina pengar själv! Jag har ett ansvar inför Gud att "förvalta mina pund"! Om jag någonsin skulle få för mig att bli slösaktig, så skulle jag hellre skänka bort en del av mina pengar till hemlösa narkomaner, än att betala avgifter till företag som tjänar pengar på människors ensamhet. /Mvh
Anonym
#7. Publicerat 2014-04-21 av Anonym
Det är helt okej för min del att använda grattiis tjänster men att ondgöra sig över att den
verksamhet som pågår här kostar pengar och vill ha betalt är inget konstigt.
Att kräva fritt är mer konstigt.
Anonym
#8. Publicerat 2014-04-22 av Anonym
7vågen skrev:
Det är helt okej för min del att använda grattiis tjänster men att ondgöra sig över att den
verksamhet som pågår här kostar pengar och vill ha betalt är inget konstigt.
Att kräva fritt är mer konstigt.
Ja, de får väl ta betalt av dem som tycker det är värt pengarna då. Själv nöjer jag mig med att använda deras gratistjänster. Den dag dessa gratistjänster blir alltför få, den dagen reggar jag av mig härifrån. /Mvh
Anonym
#9. Publicerat 2014-04-22 av Anonym
Ja det klart att du kan göra då:)
Men lite dålig tatik är det om du skall växla brev med en kvinna. Jag
Anonym
#10. Publicerat 2014-04-22 av Anonym
7vågen skrev:
Ja det klart att du kan göra då:)
Men lite dålig tatik är det om du skall växla brev med en kvinna. Jag
Ja, det vore dålig taktik. Vill jag växla brev med en kvinna, får jag väl göra det på Crossdate eller via Microsoft Outlook Hotmail. /Mvh