Kapten säger: Malmö o Sverige visar upp sin gästvänlighet med näringsidkare som sätter upp antijudiska/antiisraeliska affischer i fönster, som Tyskland på 30-talet.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Bönegrupp > Diskussion

Anonym
Skapat 2024-04-01 av Anonym.
Sweden
The Lord gave Serge Da Rosa a dream concerning Sweden which was followed by an interpretation, and now is impressing on me that now is the time to release it.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2024-04-01 av Anonym
Budskap till Sverige och Skandinavien som kom 11/02/2024 till: Walter Epie, pastor i församlingen "Christ Dominion Power Ministries Intl." i Kamerun. Det intressanta är att han aldrig hört talas om Skandinavien tidigare.. Några bibelord som är bra att komma ihåg när man prövar profetiska budskap: "Förakta inte profetior, men pröva allt och behåll det goda"-1:a Thessalonikerbrevet 5:20-21 "Vi förstår bara till en del och profeterar till en del (fragmentariskt), men när det fullkomliga kommer ska det som är till en del försvinna."- 1:a Korintierbrevet 13:9-10
Kapten
#2. Publicerat 2024-04-01 av Kapten
Meningslöst med dessa inlägg utan innehåll, ska man blogga på forumet så får man redovisa sitt budskap och inte bara lägga en länk nån annanstans, så meningslöst. Öppnade och stängde denna meningslösa video dock, youtube har tusentals videos där någon "drömt" "något" eller "inbillar sig något" eller haft ett "tilltal" och ska dela med sig, såna meningslösa jag inbilar mig sensations videos har stor publik eftersom det lockar det sensationslystna hos människan, men det ger oftast, precis ingenting...ingenting. Vet inte hur många församlingar iinom pingst jag besökt där någon plötsligt ställer sig upp och profeterar/yrar och sedan sätter sig och mötet fortsätter efter en pinsam tystnad. När en profet talar så syns det däremot.
Anonym
#3. Publicerat 2024-04-01 av Anonym
Meningslöst med dessa inlägg utan innehåll, ska man blogga på forumet så får man redovisa sitt budskap och inte bara lägga en länk nån annanstans, så meningslöst. Öppnade och stängde denna meningslösa video dock, youtube har tusentals videos där någon "drömt" "något" eller "inbillar sig något" eller haft ett "tilltal" och ska dela med sig, såna meningslösa jag inbilar mig sensations videos har stor publik eftersom det lockar det sensationslystna hos människan, men det ger oftast, precis ingenting...ingenting. Vet inte hur många församlingar iinom pingst jag besökt där någon plötsligt ställer sig upp och profeterar/yrar och sedan sätter sig och mötet fortsätter efter en pinsam tystnad. När en profet talar så syns det däremot.
Nu innehåller visserligen inläggen liknande budskap om Sverige, om det stämmer eller inte visar sig. Även om det är meningslöst för dig spelar ingen roll om du inte talar för alla i forumet. Kan hålla med om att många kristna tror att de fått saker från Gud fast det bara är fantasier. Människor som uttalar sina förhoppningar kanske...
Anonym
#4. Publicerat 2024-04-01 av Anonym

Johnny Foglander tror inte att någon stor väckelse kommer att drabba landet så länge kristenheten i Sverige bara fortsätter med ”ett halvhjärtat engagemang innanför kyrkväggarna”. Väckelse är heller inte bara enkelt och fantastiskt, påpekar han.

– Jag tror att vi behöver omvända oss, omvärdera det vi håller på med och ge upp mycket av det vi är vana vid.

Det är utifrån en uppgörelse med Gud på det djupt personliga planet som väckelse kan födas, men sedan kan saker hända väldigt snabbt, menar Foglander.

Han påminner om att mycket av det som Gud velat göra i Sverige tidigare har begränsats och stoppats av kristna ledare. Men han drivs av ett hopp om att få se en bredd inom kristenheten ödmjuka sig, ta emot och omfamna det Gud gör.

BoazNovax
#5. Publicerat 2024-04-03 av BoazNovax
Tack för att du delar med dig Kent!
Trots att det finns kritiker här som Kapten som gärna dissar andras inlägg som meningslösa.
Finns det något som är meningslöst så är det väl att läsa en kritisk ”recension” på ett inlägg, av någon som inte kunde bemöda sig att lägga 20 min av sin tid, på att faktiskt ta reda på innehållet i inlägget.
Men att skriva ihop ett dissande inlägg det fanns det tid till.
Kanske lika bra du låter din katt sköta ditt konto i fortsättningen Kapten.

Tyckte det var intressanta budskap, speciellt delen om en helandeväckelse över Sverige.
Roffe
#6. Publicerat 2024-04-04 av Roffe

Prophecy 2024 - Sweden

The Lord gave Serge Da Rosa a dream concerning Sweden which was followed by an interpretation, and now is impressing on me that now is the time to release it.
https://www.youtube.com/watch?v=MkdEVaMKVz0
Roffe
#7. Publicerat 2024-04-04 av Roffe

Profetiskt budskap: Om den största Väckelsen i Historien som startar i Sverige & Skandinavien

https://www.youtube.com/watch?v=3eS_3X7O1pM


Kapten säger: Malmö o Sverige visar upp sin gästvänlighet med näringsidkare som sätter upp antijudiska/antiisraeliska affischer i fönster, som Tyskland på 30-talet.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen