Rosie säger: Hej! Herre, vad önskar du av mig idag, vem vill du jag ska hjälpa, be för speciellt? Herren längtar efter hängivna hjärtan! Hälsn Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Mia
Skapat 2023-08-15 av Mia, kvinna, 58 år, Östergötlands län.
Profiler som inte finns
Jag har tyvärr erfarenhet av att det är många förfrågningar här som kommer från "fake profiler" Det blir så synligt då de alla har typ samma berättelse samt meningsuppbyggnader som avslöjar dem.
jag tycker detta är mycket tråkigt och gör mig misstänksam.

Svar på inlägg

Kapten
#1. Publicerat 2023-08-15 av Kapten
Finns redan flera trådar om detta, vänligen starta inte en still, det gör allt svårare att överblicka och förvirrar, leta på Forum-Kärlek-relationer-debatt och tråden Bluffprofiler som är den senaste tråden, där du har fina exempel och vägledning. Anledningen till att folk startar flera trådar om samma sak är bla för att man inte har så bra överblick över trådar. - Och ja, på herrsidan får vi fina erbjudanden om kontakt, och ja allt följer en och samma mall, så efter några är de lätta att avslöja. Trist företeelse.
Rosie säger: Hej! Herre, vad önskar du av mig idag, vem vill du jag ska hjälpa, be för speciellt? Herren längtar efter hängivna hjärtan! Hälsn Rosie
Skriv Skriv här Skriv i megafonen