Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Synpunkter > Diskussion

Anonym
Skapat 2022-02-04 av Anonym.
Meddelandefunktionen
Hej

Är det inte dags att uppgradera meddelandefunktionen nu? Att ha en separat in-/utkorg gör det hela så oerhört förvirrat och gör det svårt att följa konversationen (jo, det är aningen lättare appen, men problemet kvarstår även där). Sitter man med webbversionen av siten händer det också att ens meddelanden går iväg två gånger för att sidan laddar om medan man skriver.

Att det heller inte finns stöd för emojis, känns vansinnigt antikt.

Vi betalar trots allt för den här tjänsten, är det inte dags att kristendate lämnar Lunarstorm-designen och kliver in i 2020-talet?

Svar på inlägg

Tillit
#1. Publicerat 2022-02-04 av Tillit
Vansinnigt antikt är nog bara förnamnet. Under de här dryga fem år som jag hängt här så har ingen förbättring skett överhuvudtaget och det var antikt redan då.
Anonym
#2. Publicerat 2022-02-04 av Anonym
Jag tror inte att det finns resurser eller kunnande för att göra några större ändringar. Det man säger då och då är att det pågår arbete med en helt ny version byggd på modern plattform, men det har vi hört nu i flera år så jag har inga större förhoppningar om att få se det under min livstid.
Anonym
#3. Publicerat 2022-02-04 av Anonym
Jag tror inte att det finns resurser eller kunnande för att göra några större ändringar. Det man säger då och då är att det pågår arbete med en helt ny version byggd på modern plattform, men det har vi hört nu i flera år så jag har inga större förhoppningar om att få se det under min livstid.
Det får mig att undra vad det är vi betalar för... ok, nog för att det förmodligen är den billigaste dejting-sidan på marknaden, men ändå.
Anonym
#4. Publicerat 2022-02-04 av Anonym
Det får mig att undra vad det är vi betalar för... ok, nog för att det förmodligen är den billigaste dejting-sidan på marknaden, men ändå.
Något kostar det dock för dem att ha tillgång till själva plattformen. Och jag skulle tro att vi är rätt få som är aktiva, betalande medlemmar. Jag vet inte hur många profiler jag sett där angiven ålder inte stämmer med presentationen. Många är det! I ditt fall skulle det kunna stå:
"ida, tjej/kvinna 38 år..." osv. Och sen i din text:
"Jag är en tjej på 32 år som... blabla..."
Ja, då inser man ju att det inte är en jätteaktiv profil - och förmodligen inte betalande...
G-M
#5. Publicerat 2023-08-15 av G-M
Jag har slutat betala, men ibland får jag mail om att jag fått ett meddelande här.

När jag väl betalat så finns där inget meddelande att läsa..? Har gått på det två gånger och idag fick jag ytterligare ett mail angående detta. Dum är man så man vill inte råka missa någon som faktiskt skriver, men ack.

Känns verkligen som bortslösade pengar...
Anonym
#6. Publicerat 2023-08-15 av Anonym
Jag har slutat betala, men ibland får jag mail om att jag fått ett meddelande här.

När jag väl betalat så finns där inget meddelande att läsa..? Har gått på det två gånger och idag fick jag ytterligare ett mail angående detta. Dum är man så man vill inte råka missa någon som faktiskt skriver, men ack.

Känns verkligen som bortslösade pengar...
Som man är de allra flesta brev från dessa bluffprofiler. Sen kan man få brev från andra män med, ang. olika saker. Och då och då från nån kvinna. Om man har tur.
Kapten
#7. Publicerat 2023-08-15 av Kapten
ibland får jag mail om att jag fått ett meddelande här.

När jag väl betalat så finns där inget meddelande att läsa..?
Ja det kommer ibland mejl i systemet, och det är ofta från bluffprofiler, de är oftast här bara någon eller några dagar (ibland lite längre) innan de raderar sig själva eller raderas, så när du väljer att betala för att se vad det är kan profilen ha raderats och då försvinner också mejl från, och till, den profilen.
AnnaFS
#8. Publicerat 2023-08-16 av AnnaFS
Låter ju som en vansinnigt bra dejtingsida det här! Så tacksam att jag precis hittat hit! Kommer nog snart ha hittat min drömman!
Fast jag har ju inte betalat något så jag kommer förmodligen aldrig få veta vem han är...
BoazNovax
#9. Publicerat 2023-11-05 av BoazNovax
Jag har slutat betala, men ibland får jag mail om att jag fått ett meddelande här.

När jag väl betalat så finns där inget meddelande att läsa..? Har gått på det två gånger och idag fick jag ytterligare ett mail angående detta. Dum är man så man vill inte råka missa någon som faktiskt skriver, men ack.

Känns verkligen som bortslösade pengar...
Kan man se i någons profil om de är betalande medlem eller inte?
Om inte så borde den funktionen snarast läggas till, helst så man ser det redan i profilbilden.
Det är ju ingen större mening med att skicka meddelande till någon som inte kommer in och kan läsa det.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen