Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Diskussion

Anonym
Skapat 2013-05-06 av Anonym.
Spontanträff! Jönköping
Lördagen den 25 Maj kl 13.00!

Spontanträff i Stadsparken i Jönköping.

Tjejer o killar, kom igen nu!!
Kom som du är! Var som du víll! Umgås och ha kul en stund!

Lördagen den 25 Maj kl 13, träffas vi utan krav och bara är
vi pratar, umgås, fikar och äter tillsammans. I stadsparken i Jönköpings finns trevliga saker att göra, som t.ex minigolf och gå på muséum och annat valfritt!

Kom och var med! ta med eget fika om du känner för det.

Vi träffas vid dansbanan i stadsparken. Ligger mitt emellan stadsparksvallen och lekplatsen inne i parken

Välkommen!!! Ingen anmälan, bara dyk upp

HOPPAS VI SES!!

Svar på inlägg

AllanE
#1. Publicerat 2013-05-08 av AllanE
Väldigt trevligt initiativ

Om vädret är vackert, och inte båten måste sjösättas just den dan, så tror jag att jag kommer. Hoppas att det blir många som nappar.

Hälsningar

Allan
Anonym
#2. Publicerat 2013-05-08 av Anonym
Väldigt trevligt initiativ

Om vädret är vackert, och inte båten måste sjösättas just den dan, så tror jag att jag kommer. Hoppas att det blir många som nappar.

Hälsningar

Allan
Tack Allan!!!! Såå kul att du la in en komentar om att det var bra initiativ, tycker det är såå trögt här på den här sidan så nå´t måste hända, vi måste ses o göra något trevligt ihop, eller hur ;)
Anonym
#3. Publicerat 2013-05-08 av Anonym
Jo, det är sant. Det handlar ju också om hur långt man ska åka, för hur lång tid.... :)
Maria
Anonym
#4. Publicerat 2013-05-08 av Anonym
Låter roligt! Skall fundera på det men var i stadsparken? Jag som kommer från Skaraborg vet ju inte riktigt vad som är stadsparken.

Minigolf är alltid trevligt, kultur i form av museum likaså och en härlig fika går alltid hem.

Bra initiativ.
Anonym
#5. Publicerat 2013-05-08 av Anonym
Gå in på den här sidan
http://www.jonkoping.net/stadsparken/start.asp
Anonym
#6. Publicerat 2013-05-09 av Anonym
Ser trevligt :) men kanske lite långt för mig att resa för några timmar Tåget tar tid osv
Anonym
#7. Publicerat 2013-05-09 av Anonym
Ser trevligt :) men kanske lite långt för mig att resa för några timmar Tåget tar tid osv
Det blir väl så många timmar man vill...
Anonym
#8. Publicerat 2013-05-09 av Anonym
Flight :) det har du rätt i....
Anonym
#9. Publicerat 2013-05-09 av Anonym
Sedan decennier är det dansbandsdans i stadsparken ofta på sommar-onsdagar för alla åldrar. Jag kan ta med min Sony bergsprängare med lösa högtalare att hänga upp I någon björk för både sakral o profan musik vid olika på KD förannosede tidpunkter. En påhittad avgift kan tas upp för att skrämma iväg jönköpingsborna.
Anonym
#10. Publicerat 2013-05-09 av Anonym
Härligt med lite humor. Glöm inte att det finns STIM-avgift men jag vet inte riktigt hur den funkar.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
annonsKristenDate Magasinet – Tro och hopp, kärlek, historier
annonsKristna Dejtingpodden