Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Religion och tro > Diskussion

Anonym
Skapat 2018-02-17 av Anonym.
Dagens bibelord
Kära bröder och Systra.

Det är något som bara vill ut ur mig. I torsdag så vara jag på alpha kurs. Var inget specielt tyckte jag var bara stressad å jäktad för mycket som händer runt om kring mig. Men på vägen hem så kom låten upp i mig
Det lilla ljus jag har.

Gick å nynnade på den hela vägen hem. Om om igen. Just nu när jag sitter å skriver här så gå den sången i mig. I går var det samma sak. Men i dag så fick jag bara den här känslan som är jätte konstig i mig.

Att jag måste ut med dagens bibelord på socialamedier. Kan ju det å sysla med det här. Sen ska ni veta om mig tycker inte om att skriva mycket typ bara en rad. Men när jag sitter å kolla på det här så känns det som jag itne har skrivit det här.

Men jag skulle behöva få hjälp med olika Dagens bibelord så jag kan få ut. Skulle ni kunna hjälpa mig med det här. Så vi kan sprida herrnes ord till andra medmänniskor. Sen är jag inte den typen som fråga efter hjälp.

Men just nu så hoppas jag kunna få hjälp av just dig att ta fram ord å sen hjälpa till att spdida Guds kälek.

Tänk på att det finns en medmänniska bakom varje skärm Kärlek till dig. Ta hand om dig Du är Unik.
Kram
Anders G.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2018-02-17 av Anonym
Tack för att du berättade för oss, mmm alfa kursen gav inget men liksom Gud gav dig istället en mening att tänka på.
Nu får jag också tänka på det lila ljuset.
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på KristenDate.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen