smålänning i norr säger: När man läser historia ser man att syndanaturen ställer till problem men också att Evangelium förändrar och ger Väldoft
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Politik och samfund > Diskussion

Anonym
Skapat 2017-12-15 av Anonym.
Bechir Rabani är död
33 år gammal dog han i en hjärtinfarkt ("ramlade på en kniv"?)

Hans program från 9:e December bör få stor spridning nu:
https://youtu.be/w4cJzKvKCfc

I texten till videon skrev han detta:

"Megafonerna fick till sig att Aschberg tillsammans med sitt kamerateam, hade gått in på Åsas salong för att skrämma henne till tystnad. Åsa hade sagt något på nätet som inte passade låtsas polisen Aschberg och expo. Så Megafonerna tog sin kamera och besökte Aschbergs jobb. Det här reportaget fick samtliga mina konton permanent nedstängda på Facebook och ett blockat i 30 dagar. Har haft dessa konton i flera år utan problem. Men efter att jag skrev ett inlägg om besöket (ligger på vår hemsida), där jag upplyste våra följare om läget och att det förmodligen kommer hetsas drev mot oss. Så stängdes alla mina konton ner och vår hemsida är under attack. Jag tror även att Youtube kommer censurera. Därför länkar jag i texten nedan alternativa sidor där videon kommer att laddas upp. Så dela, ladda ner och sprid reportaget! Dela den så fort ni får tillfälle!"
--------------------
Den som känner sig manad får gärna spara ned Bechirs material så att det inte försvinner.

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
33 år gammal dog han i en hjärtinfarkt ("ramlade på en kniv"?)

Hans program från 9:e December bör få stor spridning nu:
https://youtu.be/w4cJzKvKCfc

I texten till videon skrev han detta:

"Megafonerna fick till sig att Aschberg tillsammans med sitt kamerateam, hade gått in på Åsas salong för att skrämma henne till tystnad. Åsa hade sagt något på nätet som inte passade låtsas polisen Aschberg och expo. Så Megafonerna tog sin kamera och besökte Aschbergs jobb. Det här reportaget fick samtliga mina konton permanent nedstängda på Facebook och ett blockat i 30 dagar. Har haft dessa konton i flera år utan problem. Men efter att jag skrev ett inlägg om besöket (ligger på vår hemsida), där jag upplyste våra följare om läget och att det förmodligen kommer hetsas drev mot oss. Så stängdes alla mina konton ner och vår hemsida är under attack. Jag tror även att Youtube kommer censurera. Därför länkar jag i texten nedan alternativa sidor där videon kommer att laddas upp. Så dela, ladda ner och sprid reportaget! Dela den så fort ni får tillfälle!"
--------------------
Den som känner sig manad får gärna spara ned Bechirs material så att det inte försvinner.
Hjärtinfarkt vid 33 års ålder? Jo, tjena!
Anonym
#2. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
....bakom orden "ramlade på en kniv?" ligger antydan till mord... bakom Bechirs materials spridande finns tanken att Aschberg ligger bakom "denna antydan till mord". Och i botten av alltihop finns facit: Hets och upprop till motstånd i handling.

Och allt är judarnas fel.. invandringen, regeringen, mediaskvalet.. ja jag säger då det.

Tur att himlen inte väntar.
Anonym
#3. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
....bakom orden "ramlade på en kniv?" ligger antydan till mord... bakom Bechirs materials spridande finns tanken att Aschberg ligger bakom "denna antydan till mord". Och i botten av alltihop finns facit: Hets och upprop till motstånd i handling.

Och allt är judarnas fel.. invandringen, regeringen, mediaskvalet.. ja jag säger då det.

Tur att himlen inte väntar.
Sov du ett tag till! :)
Anonym
#4. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
Hjärtinfarkt vid 33 års ålder? Jo, tjena!
Visst är det teoretiskt möjligt, men vissa människor verkar det föra otur med sig att gräva för mycket runt.

Vi får se om vi i Sverige snart får se samma otursvåg som i USA när det gäller vissa personer/organisationer.

Stackars Bechir verkade faktiskt intet ont anande. Jag var lite orolig för honom. Det finns kritik och så finns det grävande journalistik.
Anonym
#5. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
....bakom orden "ramlade på en kniv?" ligger antydan till mord... bakom Bechirs materials spridande finns tanken att Aschberg ligger bakom "denna antydan till mord". Och i botten av alltihop finns facit: Hets och upprop till motstånd i handling.

Och allt är judarnas fel.. invandringen, regeringen, mediaskvalet.. ja jag säger då det.
Du förtalar en död man. Tuffing där!

Sluta svälj idiotmedias skvaller om sina motståndare och se efter själv vad Bechir uppmanade till för motstånd! Det är du banne mig skyldig honom efter vad han ville göra för dig och dina barn.
Anonym
#6. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
Du förtalar en död man. Tuffing där!

Sluta svälj idiotmedias skvaller om sina motståndare och se efter själv vad Beshir uppmanade till för motstånd! Det är du banne mig skyldig honom efter vad han ville göra för dig och dina barn.
...men det är väl du som skrivit trådstarten.. inte alls så svårt att se bakom orden.
Anonym
#7. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
...men det är väl du som skrivit trådstarten.. inte alls så svårt att se bakom orden.
Det var inte det jag besvarade, utan dina sanslösa påhopp hämtade från Expressen. Bechir var den som utmanade Tomas Mattsson om det här med hembesök, som en "parentes".

Nej det är inte svårt och ska heller inte vara det. Obduktioner visar heller inte allt alltid, eller så har jag fel och otur följer verkligen på granskning av vissa personer/organisationer. Nej, jag talar inte om Aschberg personligen. Vill du veta mer får du ta reda på det själv.

Folk dör som flugor när de närmar sig vissa saker, helt enkelt.
Anonym
#8. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
...men det är väl du som skrivit trådstarten.. inte alls så svårt att se bakom orden.
ALLA som sätter sig upp mot etablissemanget (då talar jag om på ett generellt plan) och får tillräcklig spridning utsätts för karaktärsmord. Lär dig det människa! Det går på två dagar, och efter det lyssnar du med all säkerhet mindre på skvaller.
Anonym
#9. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
Det var inte det jag besvarade, utan dina sanslösa påhopp hämtade från Expressen. Beshir var den som utmanade Tomas Mattsson om det här med hembesök, som en "parentes".

Nej det är inte svårt och ska heller inte vara det. Obduktioner visar heller inte allt alltid, eller så har jag fel och otur följer verkligen på granskning av vissa personer/organisationer. Nej, jag talar inte om Aschberg personligen. Vill du veta mer får du ta reda på det själv.

Folk dör som flugor när de närmar sig vissa saker, helt enkelt.
Jag svarade utifrån ditt inlägg. Din antydan till mord, din uppmaning till att sprida vidare... och uppmaning till aktiv handling ligger inte långt borta när man läser kommentarerna till Nordfront artikel om dödsfallet.

och judarna som " skuld till allt elände" är ju allmänt känt vid det här laget...

men som vanligt bakar du in dina egna tankars tolkningar i dina svar, men det är du ju medveten om...sa du en gång :-))
Anonym
#10. Publicerat 2017-12-15 av Anonym
Vingen avslöjad som läsare av "nazistisk sajt", det trodde jag inte:)
smålänning i norr säger: När man läser historia ser man att syndanaturen ställer till problem men också att Evangelium förändrar och ger Väldoft
Skriv Skriv här Skriv i megafonen