24 juli säger: Komvux rättar till språket - sök!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen

Forum > Kärlek och relationer > Diskussion

CoolaOK
Skapat 2024-04-13 av CoolaOK, man, 50 år, Västra Götalands län.
Singelträff i Västergötland våren 2024?
Känner du som jag att det här med profilbilder och profilbeskrivningar känns plastigt och svårt, att kontakta någon du inte mött via meddelanden besvärligt?
Du kanske bara längtar att få träffa människor i liknade situation som du i verkligheten utan att det för den skull behöver vara en "dejt"?
Varför kan vi inte ha en träff där vi kan ses många i verkligheten, diskutera och dela erfarenheter med varandra knyta kontakter och kanske boka in en dejt vid senare tillfälle?

Jag undrar hur många som skulle vara intresserade av en sådan singelträff under våren 2024 i Västergötland?

Skriv dina tankar nedan om det finns intresse. Om du tycker det är en jättebra idé och vill hjälpa till kan du skriva det också.
Gud välsigne dig!

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2024-04-13 av Anonym
Jag tycker detta är en mycket bra idé, man kanske kan ordna en AW eller nåt liknande där man kan träffa andra från KD för mingel, diskussioner och ha trevligt tillsammans.
caritas
#2. Publicerat 2024-04-14 av caritas
Jag tycker detta är en mycket bra idé, man kanske kan ordna en AW eller nåt liknande där man kan träffa andra från KD för mingel, diskussioner och ha trevligt tillsammans.
Det låter kul, om tid och plats funkar är jag på!
CoolaOK
#3. Publicerat 2024-04-19 av CoolaOK
Det är bra att det finns ett intresse även om jag hade förväntat mig fler inlägg som säger JAAAAA!. Jag tänkte vi börjar enkelt precis som "Maranatha" förslår för det viktiga är ju att träffas. Jag tänker att jag skickar PM till er som visat intresse om ett par dagar så kan vi komma överens om vi tar och diskuterar tid och plats via en whatsup, messenger eller facebook grupp. Väl mött /OK
Anonym
#4. Publicerat 2024-04-19 av Anonym
Jag hade också hoppats på att fler skulle visa intresse för detta, synd tycker jag, det hade varit ett yppiligt tillfälle att träffa andra och bara mingla och ha trevligt en stund. Vi behöver åtminstone vara 3-4 pers annars känns det väldigt konstigt för mig om jag ska på singelträff men en karl :-) ja du förstår vad jag menar! Men som sagt jag hoppas vi blir fler sen kan vi berätta här för alla andra hur kul vi haft så kanske ännu fler hänger på nästa gång :-)
Anonym
#5. Publicerat 2024-04-19 av Anonym
Jag hade också hoppats på att fler skulle visa intresse för detta, synd tycker jag, det hade varit ett yppiligt tillfälle att träffa andra och bara mingla och ha trevligt en stund. Vi behöver åtminstone vara 3-4 pers annars känns det väldigt konstigt för mig om jag ska på singelträff men en karl :-) ja du förstår vad jag menar! Men som sagt jag hoppas vi blir fler sen kan vi berätta här för alla andra hur kul vi haft så kanske ännu fler hänger på nästa gång :-)
CoolaOK
#6. Publicerat 2024-04-19 av CoolaOK
Jag håller med vi behöver vara några till för att det ska bli av men vi ger det ett par dagar till för att se om fler vill hänga på.
BoazNovax
#7. Publicerat 2024-04-19 av BoazNovax
Varför inte vänta till sommaren och bestämma plats på någon lämplig campingplats?
Så de som har lite längre o åka kan campa alternativ hyra en stuga.
Man skulle då också kunna ha gemenskap under flera dagar tillsammans.
CoolaOK
#8. Publicerat 2024-04-19 av CoolaOK
Det ena utesluter inte det andra. Jag har planer på att ställa samma fråga kring midsommar om det finns de som vill ses på Torp respektive Nyhem konferenserna.
24 juli säger: Komvux rättar till språket - sök!
Skriv Skriv här Skriv i megafonen